Komentējot mācību līdzekļu jautājumu, Oliņa skaidroja, ka mācību satura dokumentu - izglītības standartu, mācību priekšmetu programmu paraugu, valsts pārbaudes darbu programmu, mācību līdzekļu paraugu komplektu - izstrāde projektā notikusi "vienīgā iespējamā veidā", vispirms definējot plānotos sasniedzamos rezultātus, un tad plānojot, kā to iespējams sasniegt.
Viņa norādīja, ka skolotājiem obligāti ir tikai izglītības standarti, tajos iekļautie sasniedzamie rezultāti skolēnam 3., 6., 9. un 12.klases noslēgumā, kā arī valsts pārbaudes darbi. Pārējiem materiāliem esot ieteikuma raksturs. Skolotāji pēc saviem ieskatiem var turpināt izmantot mācību grāmatas un citus resursus, kas jau ir skolu un skolotāju rīcībā. Oliņa pauda, ka "Skola2030" veidotie mācību līdzekļu paraugi veidoti kā starta komplekts pilnveidotā mācību satura īstenošanai, demonstrējot būtiskākās mācību pieejas atšķirības.
Lai nodrošinātu skolotājiem un skolēniem ērtu un efektīvu piekļuvi mācību resursiem, būtu jāattīsta jau esošie risinājumi, piemēram, "mape.gov.lv", "skolo.lv", "tavaklase.lv" un citi. Oliņas ieskatā, būtu jārod arī ērts nacionāla līmeņa risinājums skolēnu piekļuvei publisko bibliotēku tīklam, vietējās nozīmes un starptautiskajām datu bāzēm, kā arī oriģinālliteratūrai un daiļliteratūrai svešvalodu apguvei arī e-grāmatu formā.
Tāpat mācību līdzekļu izstrādi ierobežoja projekta piešķirtais finansējums. Mācību satura, tostarp 65 mācību priekšmetu programmu paraugu, izstrādei tika piešķirti 608 540 eiro. Pēc Oliņas teiktā, tas esot bijis 3,6% no projekta sākotnējām un 1,96% no pašreizējām izmaksām. Izglītības standartu izstrādei projektā finansējums nebija paredzēts vispār - lai arī tika noteikts, ka izstrādās no valsts budžeta līdzekļiem, realitāte tie tika izstrādāti projekta laikā.