Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

"YouTube" ieviesīs garākas reklāmas, kuras nevarēs izlaist (10)

Raksta foto
Foto: Unsplash

Video straumēšanas pakalpojums “YouTube” paziņojis, ka platformā parādīsies 30 sekunžu garas reklāmas, kuras nevarēs izlaist. Paredzams, ka šīs reklāmas būs viedajos televizoros, vēsta “The Verge”.

“YouTube” paziņojis, ka skatītāji redzēs vienu 30 sekunžu garu reklāmu divu 15 sekunžu reklāmu vietā, kas atskaņotas pēc kārtas. Tas gan nenozīmē, ka īsās reklāmas pilnībā pazudīs, – arī tās tiks demonstrētas.

30 sekunžu reklāmas klipi būs pieejami reklāmdevējiem, izmantojot “YouTube Select” – īpašu reklāmas platformu, kas orientēta uz 5% populārākajiem “YouTube” materiāliem. “YouTube” uzsver, ka 70% no “YouTube Select” platformas skatījumiem ir tieši viedajos televizoros, un tā ir ideāla platforma, lai reklāmu garums tiktu palielināts.

Tāpat “YouTube” norādīja, ka sāks testēt reklāmas, kas parādās tad, kad skatītājs televizorā pārtrauc skatīties konkrēto video. Līdzīga sistēma ir “Hulu”, kas pirms vairākiem gadiem ieviesa funkciju, kad, apturot video, tiek demonstrētas reklāmas. “YouTube” šīs reklāmas dēvēs par “pauzēm”.

Portālā “AdWeek” publicētajā attēlā redzams, ka reklāma “YouTube” pauzes laikā būs kā baneris, kuru iespējams aizvākt, spiežot uz pogas “Atslēgt”. Pagājušajā nedēļā “YouTube” paziņoja, ka eksperimentē arī ar uzlecošiem paziņojumiem, kuros teikts “Reklāmas bloķēšana “YouTube” ir aizliegta”, tādējādi aicinot lietotājus kļūt par “YouTube Premium” abonentiem un saturu skatīties bez reklāmām.

Tiek norādīts, ka interneta giganti “Meta” un “Alphabet” zaudējuši savas dominējošās pozīcijas digitālās reklāmas tirgū, kur tie bija līderi vairākus gadus. Pašlaik ir pieaugusi konkurence no “Amazon”, “TikTok”, “Microsoft” un “Apple”. Pasaules digitālās reklāmas tirgus ir novērtēts 514 miljardu dolāru vērtībā, bet 65 miljardi attiecas uz video reklāmu.

Piemēram, “TikTok” piedāvā zemākas reklāmas cenas nekā konkurējošās platformas, un arī uzņēmumi meklē iespējas, kā samazināt reklāmas izdevumus, tādējādi reklāmdevējiem aizejot no “Meta”, “YouTube” un “Twitter”.

Svarīgākais
Uz augšu