“Menstruālā higiēnas diena mums ir svarīga, jo sieviete un viņas vajadzības ir visa mūsu darba pamatā.
Spēja atklāti runāt par kaut ko tik dabisku kā menstruācijas ir ļoti svarīga, lai atbrīvotos no aizspriedumiem.
Mēs vēlamies, lai visas sievietes katru mēneša dienu justos pārliecinātas un neļautu menstruācijām atturēt viņas no pilna sava potenciāla realizēšanas. Aktualizējot šo svarīgo tēmu un ziedojot daļu no mūsu zīmola Female Engineering pārdotajām menstruāciju biksītēm, mēs panākam izmaiņas. Sadarbība ar WaterAid ir piemērs tam, kā mēs aktīvi strādājam ar Lindex augstāko mērķi — iedvesmot un iedrošināt sievietes visā pasaulē”, stāsta Lindex vadītāja Suzanne Enboge (Susanne Ehnbåge).
Lai gan menstruācijas skar pusi pasaules iedzīvotāju, tā ir pretrunīga tēma, kauna ieskauta. Pateicoties stratēģiskajai partnerībai ar WaterAid, modes uzņēmums strādā, lai veicinātu zināšanas par menstruācijām, lauztu aizspriedumus un liktu valdībām, varas iestādēm un uzņēmumiem ieguldīt izglītībā, menstruālās aizsardzības, ūdens un tualešu pieejamībā.
“Lindex centieni ar Female Engineering starpniecību ir lielisks piemērs tam, kā uzņēmumi var sniegt ieguldījumu, lai pievērstu uzmanību tiesībām uz menstruālo veselību. Mēs esam ļoti priecīgi un pateicīgi par mūsu partnerību ar Lindex un viņu nozīmīgo apņemšanos attiecībā uz sieviešu veselību un labklājību”, saka organizācijas WaterAid vadītāja Anna Nilsdotera (Anna Nilsdotter).
2022. gadā Lindex laida klajā savu Femtech zīmolu Female Engineering, kas izstrādā inovatīvus un ilgtspējīgus produktus, lai apmierinātu sieviešu vajadzības dažādos dzīves posmos, piemēram, menstruāciju laikā. Female Engineering menstruāciju biksīšu pamatā ir Engineered Leak Tech™ — patentēta tehnoloģija, kas liek biksīšu trim slāņiem absorbēt menstruālās asinis, novērst noplūdes un kontrolēt aromātu un mitrumu. Zīmola produkti ir radīti, ņemot vērā Lindex apakšveļas ekspertu un zinātnieku, audumu speciālistu un produktu un materiālu novatoru izpētes un attīstības darbu vairāku gadu garumā.