"Victoria’s Secret" pasaulslavenais modes šovs mūs priecēja katru gadu no 1995. gada. Tomēr skaistāko modeļu parāde apakšveļā savu norietu piedzīvoja 2018. gadā, kad saasinājās jautājums par seksismu un dzima body positive kustība. Galu galā pieauga spiediens, samazinājās komerciālais lauks un šovu nācās slēgt. Tomēr tagad tas piedzīvo augšāmcelšanos - un šovs būs, turklāt ar pasaules tūri!
Pēc pieciem gadiem atdzimst "Victoria's Secret" šovs un piedāvā pasaules tūri
ASV bāzētais apakšveļas uzņēmums pēc šova atcelšanas atlaida vairākus valdes locekļus un pilnībā pārstrādāja savu ilggadējo "eņģeļu" sastāvu. Toreiz trupā modeles bija izvēlētas pēc dzelžainiem standartiem, bet tagad uzrunātas ir dažāda izskata un nodarbošanās dāmas.
"Victoria's Secret" leģendāro supermodeļu, kuru svars nebija lielāks par 50 kg, vietā
savās jaunajās kampaņās reklamēs sievietes ar sasniegumiem, nevis kāda noteiktiem auguma parametriem vai skaistuma etalonu.
Jaunajā zīmola "seju" grupā būs redzama futbola zvaigzne Megana Rapino, frīstaila slēpotāja Eilena Gu, plus izmēra modele un advokāte Paloma Ešlere, indiešu izcelsmes aktrise Prijanka Čopra, transseksuāļu modele Valentīna Sampaijo, modele un Dienvidsudānas bēgle Aduta Akeče un fotogrāfe, žurnāliste Amanda de Kadeneta.
Vecais "VS" bija patriarhāls, seksistisks, orientēts uz "seksīgumu" un izdabāja vīriešiem. Un tas veicināja “patiešām kaitīgu” vēstījumu nākamajai sieviešu paaudzei," "NYT" savu viedokli pauž futbola zvaigzne Megana Rapino.
Šī gada sākumā jau sāka izplatīties ziņa, ka zīmola ikoniskā modes skate atgriezīsies pēc četru gadu pārtraukuma. Tas radīja lielu interesi, jo savulaik tā bija skatītākā pārraide pasaulē!
Apakšveļas zīmols "Victoria’s Secret" ("VS") aizvien eksistē, tāpēc arī piedāvā jaunu tā ideoloģijas interpretāciju savas pasaules tūres ietvaros.
Vecais šova stils tiek pārdomāts jaunai paaudzei - tas sevi prezentēs jaunā ampluā!
Tiek ziņots, ka tiešraides notikums, kas tiks straumēts un izveidots pilnmetrāžas dokumentālā filmā, plāno demonstrēt 20 dizaineru talantus no visas pasaules.
Atšķirībā no pagātnes - "VS" eņģeļu un fantāzijas krūšturu pasaules - jaunais šovs koncentrēsies uz talantiem no visiem planētas nostūriem un izmantos "Victoria’s Secret" platformu, lai popularizētu viņu māksliniecisko radošumu.
"Šī filma ir galvenā Victoria's Secret zīmola transformācijas izpausme. To virzīs mode, šarms un izklaide, bet drosmīgā, no jauna definētā veidā. Mēs esam pagodināti piedāvāt savu platformu un izpētīt to, izmantojot globālo radošo darbinieku objektīvu un mākslinieciskumu," sola "Victoria's Secret" izpildviceprezidents un galvenais radošais direktors Rauls Martinezs.
Tā būs pilnmetrāžas filma, kas apvienos modi, kino, mākslu un kultūru.
Lai gan mēs, iespējams, esam pieraduši pie modeļu podiuma, "VS" filmā mūs aizvedīs aizkulisēs, kur stāstīs par “VS20” — 20 radošo personu grupu, kas veidos četrus dažādus modes kuratorus dažādos veidos pasaules malās. Šie 4 centri ir Bogota Kolumbijā, Lagosa Nigērijā, Londona Apvienotajā Karalistē un Tokija Japānā.
Jaunais šovs tiks straumēts pasaules mēroga tiešraidē, un tā kulminācija būs tiešraides modes pasākums.
Tūre notiks septembrī, taču "Victoria’s Secret" komanda pagaidām oficiālu datumu nav piedāvājusi.