Tāpat tiek norādīts, ka pilsētas atbalsts “Riga Pride” gājienam ir svarīgs arī Rīga strādājošiem starptautiskiem uzņēmumiem un investoriem. Saskaņā ar KPMG Latvija un apvienības “Mozaīka” pētījumu “Neiecietības patiesā cena”, neiekļaujoša un neiecietīga attieksme vien 2022. gadā Latvija ir izmaksājusi no 406 līdz 811 miljoniem eiro jeb 1,04%-2,08% no Latvijas IKP. Tieši tādēļ gājienā piedalījās Accenture, ATEA, Printful, Swedbank, DNB, KPMG, Circle K, kā arī citu augstas pievienotās vērtības uzņēmumu pārstāvji, kuri vēlas Latvijā un Rīgā redzēt drošu un atvērtu vidi saviem darbiniekiem.
“Mēs atbalstām Mārtiņa Staķa rīcību, izkarot karogu pie Rīgas domes ēkas. Ikviens Latvijā ir pelnījis aizsardzību un cieņpilnu attieksmi no valsts augstākajām amatpersonām,” rezumē vēstules autori.
Vēstuli parakstīja tādi uzņēmumi kā “Draugiem Group” mentoru kluba, Positivu koncerti, Printful, COBALT, Sorainen, Helve, Circle K Business Centre, arhitektu biroja “Millers & Gavrilovičs”, aģentūru “White Label”, “Golin”, “Magic B40”, “McCann Rīga”, “Collex”, “ERDA” darbinieki, kā arī LGBT un viņu draugu apvienība “Mozaīka”, kustība “Dzīvesbiedri”, Centrs “Marta”, Latvijas Laikmetīgās mākslas centrs, Latvijas jaunuzņēmumu asociācija, Tavi Draugi, Gribu palīdzēt bēgļiem, Latvijas basketbola savienība, Sieviešu basketbola līga, Latvijas jaunatnes padome, Latvian Art Directors Club, “Ascendum” un “Satori”, aktieris Ģirts Kalniņš, režisores Una Rozenbauma un Krista Burāne un daudzi daudzi citi.