Jā, par spīti telpas krāšņajam izskatam un vērtīgajiem mākslas darbiem, kapelas apmeklētājus pie ieejas sagaidīs sargi, kas skaļi brīdinās, ka nedz fotografēt, nedz filmēt telpā nedrīkst. Šis aizliegums ir spēkā jau vairākus desmitus gadu un, lai arī daudzi uzskata, ka tas ir tāpēc, lai fotoaparātu zibspuldžu gaisma nesamaitātu gleznas, patiesais iemesls sakņojas 1980. gadā, kad sākās 20 gadu ilgi kapelas restaurācijas darbi.
Kad Vatikāna galvas nolēma veikt plašu kapelas restaurāciju, noskaidrojās, ka tā pat Vatikānam ir par dārgu, tāpēc nācās meklēt finansējumu ārpusē. Beigu beigās tika pieņemts Japānas televīzijas tīkla kompānijas “Nippon” trīs miljonus ASV dolāru lielais piedāvājums, kas gan beigu beigās sasniedza 4,2 miljonus.
Kompānija pretī savukārt gribēja ekskluzīvas tiesības uz restaurētās mākslas, kā arī restaurācijas darbu fotogrāfijām un video, kurus veica fotogrāfs Takaši Okamura. Lai arī sākumā dažiem šī vienošanās nepatika, Okamuras fotogrāfijas izdevās tik detalizētas, ka nebija, kur piesieties.
Vienošanās rezultātā “Nippon” radīja vairākas dokumentālās filmas, mākslas grāmatas un citus projektus, kuros iekļautas ekskluzīvās Siksta kapelas restaurācijas fotogrāfijas.