Būtiska nozīme ir tam, cik uzņēmums ir veiksmīgs, jo arī paši jaunieši grib būt veiksmīgi un identificēties ar veiksmīgu darba devēju/zīmolu. Z paaudze neko negrib gaidīt, visu grib iegūt tūlīt, jo dzīves temps ir kļuvis neizsekojami straujš, ir jāpaspēj. Turklāt viņi sagaida kvalitāti gan darba vietas fiziskā un tehniskā nodrošinājuma ziņā, vides ziņā, gan dažādus atraktīvus bonusus, gan arī lai būtu interesanti – lai būtu motivācijas programmas, apmācības, saviesīgi pasākumi, sociālās dzīves aktivitātes, viņiem ir vajadzīgi papildu kairinājumi. Jaunieši pieprasa un novērtē ne tikai materiālu ieguvumu un dažādas izklaidējošas aktivitātes, taču labprāt arī paši aktīvi iesaistās, piemēram, labdarības darbā, kolektīvā sportošanā utml.
"Jāatzīst, ka daļa no Z paaudzes nav sagatavoti darba tirgum. Tie ir astoņpadsmit-divdesmit gadus veci jaunieši, daudzi mācās, studē un vēl tikai meklē savu ceļu dzīvē.
Mēs bieži vien kā pirmais darba devējs tikai veidojam viņu izpratni par darbavietu un darba devēju kā tādu. Arī pašu jauniešu pieredzes ir dažādas – daži ir palīdzējuši vecākiem, strādājuši vasaras brīvlaikos, kāds nāk no lielām ģimenēm, kur katram ir bijuši regulāri izpildāmi pienākumi, bet ir arī tādi, kas pat nenojauš, ka strādāt nenozīmē tikai aiziet uz darbavietu, tā ir atbildība par veiktā darba kvalitāti un uzņēmuma finansēm, materiālajām vērtībām, tie ir obligāti veicami pienākumi, attieksme pret savu finanšu plānošanu un apsaimniekošanu, nodokļu nomaksu. Skolās skolēnus diemžēl nesagatavo darba tirgum no darba ņēmēja viedokļa, tādēļ liela nozīme ir tam, kas apgūts vai izskaidrots ģimenē," saka Fīrere.
Viņasprāt, galvenais darba devēja uzdevums un vienojošais faktors paaudzēm ir darbinieku iesaiste. Jebkuros pasākumos – vai tās būtu sporta spēles, apmācības vai saviesīgas aktivitātes, jāiesaista visi darbinieki. Vislielākā kļūda ir pieņemt, ka kādai darbinieku grupai attiecīgās mācības vai pasākumi nav piemēroti vai interesanti – par to jāļauj lemt cilvēkiem pašiem.
"Domāju, ka mūsdienās lielākie ieguvēji ir tie uzņēmumi, kam raksturīga Z paaudzes domāšana – atvērti, bez aizspriedumiem, uzņēmīgi, drosmīgi, gatavi iniciēt pārmaiņas, tās pieņemt un pieņemt dažādību," noslēdz eksperte.