"Laikam jau ar motocikliem uz ielas braucamās daļas ir tāpat kā ar skrejriteņiem uz ietvēm - tas, kurš ir ātrs, mobils un dinamisks, pamanās sakaitināt tos, kuriem ir mazākas manevrēšanas iespējas. Motocikli ļauj veikli mainīt pārvietošanās joslas un izlavierēt tur, kur lielākam transportlīdzeklim tas nav pa spēkam, taču tos ir arī grūti pamanīt, tāpēc motociklistiem jābūt īpaši uzmanīgiem, bet autobraucējiem jāskatās divreiz," rezumē Kristaps Liecinieks.
Vienlaikus aptaujas dati rāda, ka arī elektroskūteru vadītājus (40%) visvairāk kaitina vieglo automašīnu šoferīši, kamēr gājējus visvairāk kaitina nepieklājīgi elektroskrejriteņu (28%) un elektroskūteru (26%) vadītāji.
Arī velosipēdisti visbiežāk norāda uz skrejriteņiem (33%), un šo viedokli dala arī vieglo automašīnu vadītāji (22%). Interesanti, ka paši gājēji kā ceļu satiksmes dalībnieki arī visvairāk kaitina elektroskrejriteņu, skrejriteņu un elektroskūteru vadītājus, savukārt autovadītāji un velobraucēji uz gājējiem kā nepieklājīgākajiem ceļu satiksmes dalībniekiem norādījuši vien retos gadījumos.
Savstarpēja nepatika arī pašu elektroskrejriteņu vadītāju vidū
Kā rāda aptaujas dati, elektroskrejriteņu vadītāji kopumā pauž, ka viņus visvairāk kaitina tieši citi elektroskrejriteņi (33%), kā arī vieglās automašīnas (arī 33%). Savukārt jaunieši vecuma grupā no 18 līdz 29 gadiem, kas, kā bieži novērots satiksmē, ir lieli dažādu mikromobilitātes rīku cienītāji, nebūt nav sajūsmā par sev līdzīgajiem, godpilnajā pirmajā vietā ierindojot elektroskūteru vadītājus, bet trešajā - elektroskrejriteņu vadītājus. Kā otrie kaitinošākie ceļu satiksmes dalībnieki, jauniešuprāt, ir vieglo automašīnu vadītāji.