Sociālā tīkla “Threads” pirmās dienas pārspējušas prognozes, paziņojis “Meta” ģenerāldirektors Marks Zakerbergs. Viņš norādījis, ka vien dažas dienas pēc “Threads” darbības sākuma sociālais tīkls piesaistījis vairāk nekā 100 miljonus lietotāju, šo robežu sasniedzot ātrāk nekā “ChatGPT”, vēsta “Search Engine Journal”.
Labāk, nekā gaidīts: "Threads" īsā laikā sasniedzis 100 miljonus lietotāju (1)
Tiek norādīts, ka populārajam mākslīgā intelekta rīkam “ChatGPT” 100 miljonu lietotāju piesaiste prasīja divus mēnešus, sociālajiem tīkliem “TikTok” un “Instagram” – attiecīgi deviņus mēnešus un 2,5 gadus.
“Threads” īpašnieka, kompānijas “Meta” dibinātājs un vadītājs Zakerbergs jau pēc sasniegtiem 70 miljoniem lietotāju rakstīja, ka “tas ievērojami pārsniedz mūsu cerības”.
“Tas ir daudz labāks starts, nekā varējām iedomāties! Tāda sajūta, ka tas ir sākums kam ļoti īpašam,” teica viņš.
“Threads” priekšrocība ir tajā, ka sociālais tīkls ir “Instagram” atvasinājums, kura aktīvā auditorija ir divi miljardi lietotāju. Tas jaunajam sociālajam tīklam ir ļāvis ātri piesaistīt jaunus lietotājus. Neraugoties uz to, ka “Threads” izmanto miljoniem cilvēku ik dienas, tam trūkst vairāku funkciju, kā privātie ziņojumi, tēmturi un publikāciju rediģēšana.
Jāatgādina, ka 6. jūlijā “Meta” laida klajā “Threads”, kas pozicionē sevi kā tiešu “Twitter” konkurentu. Atbildot uz “Meta” rīcību, “Twitter” draudējusi vērsties tiesā pret “Meta”.