Maska jaunākās atziņas apliecina, ka ar agresīvajiem izmaksu samazināšanas pasākumiem, ko miljardieris ir ieviesis kopš „Twitter” pārņemšanas 2022. gada rudenī, nepietiek, lai uzņēmuma finanšu rādītāji sasniegtu vēlamo līmeni. Turklāt reklāmas ieņēmumi nav atjaunojušies tik ātri, kā Masks to bija domājis vēl šā gada aprīlī. Toreiz viņš intervijā BBC bija teicis, ka lielākā daļa reklāmdevēju ir atgriezušies vietnē. „Twitter” tika apsūdzēts par nepietiekamu satura moderēšanu vietnē. Tāpēc daudzi reklāmdevēji bija novērsušies, jo nevēlējās, lai viņu reklāmas parādās blakus nepiemērotam saturam.
Masks sestdien rakstīja, ka „Twitter” ir jāpanāk pozitīva naudas plūsma, „pirms mēs varam atļauties ko citu”. Viņš atbildēja uz tvītu par priekšlikumiem rekapitalizēt uzņēmumu. Sākotnēji palika neskaidrs, uz kādu periodu Masks atsaucās ar savu paziņojumu par reklāmas ieņēmumu kritumu par 50 procentiem. Iepriekš viņš bija paziņojis, ka „Twitter” ir uz pareizā ceļa, lai 2023. gadā gūtu ieņēmumus trīs miljardu dolāru apmērā (2021. gadā tie bija 5,1 miljards dolāru).
Masks 2022. gada oktobrī pārņēma „Twitter” par aptuveni 44 miljardiem dolāru, lai gan jau iepriekš bija mēģinājis atteikties no šīs ieceres. Pēc tam viņš pats pārņēma „Twitter” vadītāja amatu, izslēdza uzņēmumu no biržas un atlaida tūkstošiem darbinieku. Miljardieris Masks ir arī elektrisko automobiļu uzņēmuma „Tesla” un vairāku citu uzņēmumu vadītājs.