Iesūti ziņu!

Peronu modernizācija: vairākās stacijās darbi vēl pat nav sākti

Perons dzelzceļa stacijā "Jelgava".
Perons dzelzceļa stacijā "Jelgava". Foto: Evija Trifanova/LETA

Līdz 2023. gada beigām tiek plānots pārbūvēt peronus vairāk nekā 40 stacijās, kā arī uzbūvēt četras jaunas pieturas, vēsta LSM.

Lai arī “Latvijas dzelzceļš” uzsver, ka darbs pie 44 miljonus eiro vērtā projekta aktīvi turpinās, nevienā stacijā pašlaik būvdarbi nav pabeigti. Vēl jo vairāk, kā vēsta “Latvijas Radio”, atsevišķās vietās būvdarbi vēl pat nav sākti.

Piemēram, elektrificētajā dzelzceļa līnijā Zemitāni – Skulte plānots modernizēt visas 19 stacijas, bet starp Sarkandaugavu un Mangaļiem izbūvēt jaunu pieturu - “Dauderi”.

Tāpat arī citās dzelzceļa līnijās – augstākiem un ērtākiem peroniem ir jābūt pabeigtiem līdz 2023. gada beigām. Vairākās stacijās var redzēt, ka ir atvesti būvmateriāli, taču darbi nenotiek.

“Protams, viss notiek ne gluži vienlaicīgi un sinhroni, bet darbi jau ir sākušies,” komentē “Latvijas dzelzceļš” pārstāve Agnese Līcīte.

Pirmie jaunos peronus varēs izmantot Jelgavas līnijas pasažieri, jo šajā līnijā darbus plānots pabeigt jau tuvākā mēneša laikā. Savukārt Tukuma līnijā darbi sāksies vien augustā.

Svarīgākais
Uz augšu