Salīdzinot ar pētījuma rezultātiem pērn, iespējams secināt, ka to autovadītāju skaits, kuri neatjauno zināšanas, ir pieaudzis - pērn šādu atbildi sniedza 34% autovadītāju. Par 4% samazinājies to autovadītāju skaits, kuri seko līdzi CSDD jaunumiem par izmaiņām ceļu satiksmes noteikumos, bet par 2% pieaudzis šoferu skaits, kuri izmanto dažādus tiešsaistes testus un citus bezmaksas risinājumus. Nedaudz samazinājies to autovadītāju skaits, kuri apmeklē braukšanas nodarbības, piemēram, Drošas braukšanas skolā, – pērn šādu atbildi sniedza 3% respondentu, šogad - 2%.
"Ja autovadītājam ir liela pieredze un braukts tiek katru dienu, dažādos gadalaikos un laika apstākļos, ar lielu varbūtību var teikt, ka šādam autovadītājam atkārtot praktisko braukšanu nav lielas nepieciešamības. Taču tas nenozīmē, ka nav jāatsvaidzina zināšanas par noteikumiem, jo tajos mēdz būt izmaiņas," stāsta Drošas braukšanas skolas vadītājs Jānis Vanks.
Viņš piebilst: "Pavisam atšķirīga situācija ir gadījumā, ja tiek iegūtas tiesības, bet aktīva braukšana ikdienā neseko. Ja pauze starp autovadītāja apliecības iegūšanu un aktīvu braukšanu ikdienā ir pārāk liela, ieteiktu izmantot pakalpojumu – iemaņu atsvaidzināšana. Vēl viens aspekts ir arī autovadītāju vecums - cienījama gadu gājuma šoferiem ir kritiski jāizvērtē savas koncentrēšanās spējas, redze, spēja reaģēt nekavējoties u.tml."