Pieaugot drošības jostu nozīmei un samazinoties pretestībai, "Opel" turpināja savu drošības sistēmu revolūciju. 1986. gadā uzņēmums radīja pasaulē pirmo automašīnu, kam jau bāzes versijā bija augstumā regulējamas drošības jostas gan priekšējās sēdvietās, gan aizmugurē. Tā bija "Opel Omega".
1991. gadā "Astra F" sērijas modelī debitēja drošības jostu nospriegotājs, bet tam drīz vien sekoja gaisa spilveni un aktīvās drošības sistēmas, piemēram, bremžu pretbloķēšanas sistēma un elektroniskā stabilitātes programma. Šie jauninājumi ievērojami samazināja traumu risku, vēl vairāk izceļot drošības jostu nozīmi drošības pasākumos.
No 2000. gadiem līdz mūsdienām un tālāk: inovācijas turpinās
Jaunās tūkstošgades rītausmā "Opel" automašīnās tika ieviesti drošības jostu pievilcējspēka ierobežotāji. Šīs specializētās sistēmas palīdzēja samazināt maksimālās slodzes sadursmju laikā, tādējādi pasažieriem nodrošinot papildu drošību un komfortu.
Vienlaikus ar šiem drošības aprīkojuma elementiem "Opel" ieviesa arī sabrūkošo stūres statni. Tas ir konstruēts tā, lai trieciena brīdī nedaudz saliektos un atkāptos un apvienojumā ar drošības jostām un gaisa spilveniem samazinātu nopietnu traumu risku.
Līdz šim vismodernākā inovācija savukārt ir drošības jostu ABS jeb pretbloķēšanas sistēma. Tā ir viena no galvenajiem jaunās "Opel Astra Electric" drošības aprīkojuma elementiem un, līdzīgi kā bremžu ABS, elektroniski kontrolē jostu pievilcējspēku sadursmes laikā.
Progresīvāko drošības jostu izstrādē nenovērtējamu ieguldījumu deva THOR - vismodernākais sadursmju testu manekena prototips, kas apgādāts ar vairāk nekā 120 sensoriem. Izmantojot šo augsto tehnoloģiju manekenu, pētnieki iegūst ļoti precīzus datus par sadursmes ietekmi uz cilvēka ķermeni un attiecīgi var pielāgot automašīnas drošības sistēmas.