Pētījumā arī noskaidrots, ka visbiežāk uzņēmumi no IKT risinājumiem izmanto antivīrusa programmas (74%), “Zoom”, “MS Teams” vai citas līdzīgas platformas saziņai ar klientiem vai kolēģiem (56%), datu glabāšanu mākonī (55%), video novērošanu (41%), kā arī ugunsmūra programmas (35%). Savukārt salīdzinoši retāk izmanto IT administratora ārpakalpojumus (29%), datu centra pakalpojumus (21,8%), automatizēto SMS izsūtīšanu (14%) un “Viedo zvanu pārvaldnieku” (11%).
Fasuļins norāda, ka digitālo rīku pielietojums uzņēmumos šobrīd aptver standarta IKT risinājumus, tiem kļūstot daudzveidīgākiem lielo uzņēmumu vidū. Pētījumā redzams, ka tādu risinājumu kā “Viedā zvanu pārvaldnieka”, automatizēto SMS izsūtīšanas, kā arī datu centra pakalpojumu lietojums progresīvi pieaug uzņēmumu vidū, kas nodarbina 50 un vairāk darbiniekus. Tomēr ir svarīgi veicināt digitālo pārliecību visos uzņēmumos, neatkarīgi no to lieluma, jo IKT risinājumu izmantošana nav tikai lielo uzņēmumu privilēģija.
Adaptēšanās tehnoloģiskajiem jauninājumiem mūsdienu konkurences apstākļos ir viens no priekšnoteikumiem ikviena biznesa attīstībā, bet īpaši tajos uzņēmumos, kas vēl ir mazi un aug.
Pētījuma dati liecina, ka uzņēmumu vidū kopumā ir jāturpina kāpināt IKT risinājumu izmantošanu, primāri uzņēmumiem pārliecinoties, ka tiek izmantoti visi primāri nepieciešamie drošības risinājumi, piemēram, antivīrusa programmas, atceroties, ka jebkuram uzņēmumam, neatkarīgi no tā lieluma, ir potenciāls kļūt par veiksmīgu biznesu, tādēļ savlaicīga un mērķtiecīga IKT risinājumu izmantošana var būtiski veicināt un atbalstīt biznesa izaugsmi.