"Es atvainojos par radušos situāciju un kaitējumu, kas nodarīts manai sievai. Es apliecinu visiem, ka mana sieva nezināja par manu uzņēmējdarbību. Par to esam runājuši tikai šonedēļ pēc medijos izskanējušā, un viņas vērtējums ir bijis skaidrs - nav nekādu apstākļu, kas attaisnotu tādus pārvadājumus," viņš teica.
"Tomēr man vairs nepietiek tikai ar šo pārvadājumu apturēšanu. Es nevaru uzņemties atbildību par savu klientu un savu biznesa partneri vairāk kā jebkurš uzņēmums varētu zināt par savu klientu. Šajos apstākļos man labāk būs aiziet no "Stark Logistics" un uzņēmuma kopumā," piebilda Halliks.
Viņš arī precizēja informāciju par Kallasas sniegto aizdevumu viņa uzņēmumam. Halliks stāstīja, ka Igaunijas premjerministre viņa uzņēmumam aizdevusi 350 000 eiro, kas izmantoti dažādos investīciju projektos. Vasaras laikā aizdevums Kallasai ir atmaksāts, un viņš nekad ar Kallasu neesot apspriedis investīciju būtību.
Pati Kallasa paskaidroja, ka ir aizdevusi 350 000 Hallika holdinga kompānijai "Novaria Consult", kas lielākoties darbojas finanšu sektorā. Jūlijā viņa uzņēmumam aizdevusi vēl 20 000 eiro investīciju mērķiem. Ar "Novaria Consult" starpniecību Hallikam pieder 24,8% "Stark Logistics" kapitāldaļu.
"Stark Logistics" apgrozījums pērn bija 13 miljoni eiro, kas ir par 15,1% vairāk nekā 2021.gadā, bet peļņa šajā laika posmā saruka par 24,7% līdz 387 600 eiro.
Gada finanšu pārskatā uzņēmuma vadība norādīja, ka pēc Krievijas atkārtotā iebrukuma Ukrainā ir mainījušās piegāžu ķēdes, preču kustības virzieni un intensitāte. Uzņēmuma darbību ietekmēja arī augstās degvielas cenas un darbaspēka trūkums.