Par viņu mēdza teikt, ka viņam piemita drosme domāt citādāk un viņš esot bijis progresīvais sapņotājs. Viņa pēctecis Maikls Mauers 2012. gadā sacījis: "Kā dizainers viņš nesekoja modei, bet ar saviem konceptiem radīja to pats."
Viņa darbs "Porsche" sakrita ar tā dēvēto zīmola "transaxle era", kad toreizējā vācu automobiļu ražotāja vadītājs Ernsts Fūrmans vēlējās radīt spēkratus, kam motors atradās zem priekšējā pārsega, nevis aizmugurē.
Lapiņa vadībā tapa leģendārie "Porsche" modeļi - "924", "928", "944", 911. modeļa 964. paaudze un "959" superauto. Arī "968" modeli var uzskatīt par Lapiņa mantojumu, jo tas apvieno vairāku iepriekšējo modeļu dizaina un uzbūves īpašības.
Jāpiebilst, ka Lapiņa radītais "928" bija pirmais "Gran Turismo" ar motoru auto priekšpusē, to sērijveidā ražoja no 1978. līdz pat 1995. gadam, kopā pārdodot 61 056 automobiļus.
Mēdz teikt - Lapiņš bija latvietis, kurš lika cūkām lidot. "Porsche 917/20" ir īpaša vieta 917. modeļa versiju vidū. "Porsche" inženieri kopā ar Francijas kompāniju SERA apvienoja 917. modeļa īsās un garās astes priekšrocības, bet Lapiņš izstrādāja oriģinālu un neredzētu krāsojumu.
Viņš lēma par labu virsbūvei rozā tonī un katru tās daļu marķēja kā miesnieka stila griezumos. Un auto, kas "Porsche" vēsturē ir iegājis ar nosaukumiem "Rozā cūka", "Lielā Berta" vai pat "Trifeļu mednieks", 1971. gadā bija Lemānas sensācija! Un šī "Rozā cūka" lidoja ar ātrumu 360 kilometri stundā!
Pirmo reizi vēsturē "Rozā cūka" atceļos uz sava radītāja dzimteni, kur to varēs apskatīt visi "Porsche" zīmola cienītāji. Izstāde Rīgas Motormuzejā būs atvērta no 22. septembra līdz oktobra vidum.