"L-ekspresis" jau kopš 90. gadiem nodarbojās ar starptautisko pasažieru vilciena Rīga-Maskava un Rīga-Sanktpēterburga organizēšanu. Tiesa gan, formāli ar to nodarbojās valsts uzņēmums "LDz Cargo", kurš no "L-ekspreša" nomāja pasažieru vagonus.
Pandēmijas sākumā starptautiskie pasažieru pārvadājumi apstājās. Pēc tam karš to atjaunošanu padarīja neiespējamu. Taču L-ekspresī darbs turpinās. Te remontē vilcienu vagonus. Tāpat šeit tiek likti kopā arī jaunie Latvijas pasažieru vilcieni, kurus "Škoda" šurp atved izjauktā veidā.
Krivoručko atrodams vēl kādā Latvijas uzņēmumā. "Euro Rail Trans" lielākais akcionārs kopš dibināšanas bija Krievijas dzelzceļa meitasuzņēmums. Otrs dibinātājs bija SIA “Transtrade Riga,” kurā starp akcionāriem bija arī Krivoručko. 2014. gadā vietējo uzņēmēju grupa, kurā bija arī Andris Šķēle un Ainārs Šlesers, atpirka mazākuma akciju paketi. Krivoručko padomi atstāja, valdē nāca Šlesers.
"Nekā personīga" uzrunāja Aināru Šleseru, kurš arī noliedz pazīšanos ar Krivoručko. “Nepazīstu šādu cilvēku. (..) Es viņu nezinu,” raidījumam atbildēja Šlesers.
Personas, kas piedalījušās darījumā, stāsta, ka sarunas notikušas nevis ar Krivoručko, bet Maksimu Liksutovu. Viņš ir Maskavas vicemērs, Krivoručko draugs.
Krievijas opozīcijas prese vēsta, ka gan Liksutovs, gan Krivoručko cieši saistīti ar diviem mafioziem oligarhiem Andreju Bokarevu un Iskandaru Mahmudovu. Viņiem tagad tiek Maskavas domes transporta iepirkumi, abi paralēli kļuvuši par militāro rūpnīcu īpašniekiem. Abi minēti tiesībsargu izmeklēšanās Vācijā un Spānijā saistībā ar krievu organizētās noziedzības naudas atmazgāšanu.