Lasītāja Ilze vērsusies TVNET redakcijā ar lūgumu skaidrot, kā īsti notiek atgriezeniskā saite starp uzņēmumu "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP), pilnsabiedrību "Siltumserviss Rīga" un klientu.
Pavaicā TVNET žurnālistam ⟩ Dzīvoklī nav siltā ūdens; atbildīgais uzņēmums – neziņā. Kāpēc tā?
Vēstulē redakcijai Ilze apraksta situāciju, ar kuru saskārās augusta vidū.
"Rīgā, Jūrmalas gatvē 101, pirms trim dienām tika noslēgta siltā ūdens padeve, kura nav atjaunota vēl līdz šim. Zvanot uz RNP klientu centru, darbinieks nekādus paskaidrojumus sniegt nevarēja, un uzņēmums nebija informēts par šādu radušos situāciju. Pieņemot mutisku iesniegumu no manis, nekādas turpmākās darbības vai norādījumi uz tām netika man sniegti ne e-pastā, ne telefoniski, ne portālā www.e-parvaldnieks.lv
Otrā dienā, zvanot uz klientu informācijas centru, saņēmu ziņu, ka iesniegums ir reģistrēts, taču RNP nekādu informāciju nevarot sniegt, jo tādas vienkārši nav. Ja tas ir saistīts ar siltā ūdens padevi, lai sazinoties ar pilnsabiedrību "Siltumserviss Rīga".
Sazinoties ar "Siltumserviss Rīga", nekāda informācija un paskaidrojumi netika doti. Vienīgā piebilde, ka ūdens droši vien tika noslēgts no RNP puses, taču RNP to pašu teica par "Siltumserviss Rīga".
Respektīvi neviens neko nezina, neviens šo dienu laikā nav faktu par siltā ūdens zudumu pārbaudījis, reģistrējis un monitorējis. Atgriezeniskā saite ne pret mani, ne savstarpēji starp uzņēmumiem nav bijusi."
Vēstulē Ilze uzsver, ka, viņasprāt, atbildību par klientu informēšanu jāuzņemas RNP, jo tieši šim uzņēmumam, nevis "Siltumserviss Rīga" tiek maksāti rēķini.
TVNET vērsās RNP ar lūgumu skaidrot situāciju.
Kā skaidro RNP komunikācijas nodrošinājuma nodaļas vadītāja Una Grenevica, karstā ūdens padeve adresē tika atslēgta 14. augustā un atjaunota 17. augustā.
"Vienā no dzīvokļiem tecēja kapara caurule, konkrētā dzīvokļa īpašnieks vai viņa izvēlēts meistars, kurš veica remontdarbus dzīvoklī, neievērojot pārvaldīšanas līgumā noteikto, veica patvaļīgu iejaukšanos koplietošanas inženierkomunikāciju darbībā, nesaskaņojot to ne ar kaimiņiem, ne ar pārvaldnieku, ne ar "Siltumserviss Rīga".
Diemžēl šādos gadījumos precīzi identificēt problēmu ir apgrūtinoši un tas aizņem būtiski vairāk laika nekā ierasts.
Uzsveram, ka patvaļīga ūdens padeves atslēgšana apdraud citu dzīvokļu īpašumu un iedzīvotāju veselību. Koplietošanas komunikāciju apkalpošanai klientam ir jānodrošina pārvaldniekam iespēja veikt īpašumā esošo inženierkomunikāciju apkalpošanas darbus," skaidro Grenevica.
Aicinām arī citus TVNET lasītājus iesūtīt savus jautājumus!