Viņa uzsvēra, ka Brikšenam ir liela pieredze satiksmes jomā. Dombrovska valdības laikā politiķis bija satiksmes ministra Aivija Roņa padomnieks. Tāpat Brikšens ir darbojies gan "Pasažieru vilciens", "airBaltic" padomē, gan bijis iesaistīts "Rail Baltica" projektā.
"Brikšens ilgstoši bijis pietuvināts satiksmes sfērai, bijis saistīts ar politisko eliti. Kopumā runājot par "Progresīvo" ministru kandidātiem, var teikt, ka tie ir nevis jaunie politiķi bez pieredzes, bet tādi, kas bijuši pietuvināti politiskajai elitei," sacīja Metla-Rozentāle.
Runājot par iespējamo veselības ministru, bijušo ierēdni Edgaru Labsvīru no "Progresīvajiem", politoloģe norādīja, ka viņš saistās ar Covid-19 sāgu un masku iepirkuma skandālu. Tāpat Labsvīrs strādāja Vakcinācijas birojā un viņa kompetencē bija veicināt vakcinācijas aptveres palielināšanu, kas Latvijā nesekmējās. Politoloģes ieskatā, bijušais ierēdnis ir pretrunīga kandidatūra, ņemot vārā Labsvīra iepriekšējo darbību.
Aicināta vērtēt koalīcijā panākto vienošanos, ka ZZS nepretendēs uz tieslietu, iekšlietu, aizsardzības, ārlietu ministru posteņiem, lai mazinātu sankcijām pakļautā bijušā Ventspils mēra Aivara Lemberga ietekmi, Metla-Rozentāle norādīja, ka JV neplānoja atteikties no tām ministrijām, kas bijušas politiskā spēka pārziņā iepriekš, līdz ar to ārlietas un tieslietas automātiski tiek izslēgtas no piedāvājuma klāsta.
"Ministrijas, kuras nebija JV pārziņā un par kurām teorētiski ZZS varēja domāt, manuprāt, tas ir prātīgs lēmums, lai ārēji noņemtu bažas un opozīcijā esošās partijas, sabiedrība, žurnālisti uzreiz nebakstītu ar pirkstu, ka tās ir ministrijas, kur Lembergam varētu būt kāda interese ietekmēt procesus," sacīja politoloģe.