"Tolaik neviens neuztvēra Hyundai nopietni. Tā modeļus pirka cilvēki, kuriem nebija naudas kam labam vai kuri mašīnās neorientējās. Kādi, kam pārdevējs spēja iesmērēt braucamo par labu cenu. Neviens Hyundai tolaik nespēja konkurēt ar Eiropas un Japānas ražojumiem, un tā laika modeļus "Pony", "Accent" un "Lantra", visdrīzāk, atceras vien tie, kas centīgi seko nozares novitātēm," stāsta Agris Dulevičs.
"Hyundai" vadība saprata, ka ir nepieciešamas lielas pārmaiņas, jo, neko nepasākot, bija risks zaudēt starptautiskos tirgus. Veicot lielus ieguldījumus pētniecībā un attīstībā un mainot biznesa filozofiju, uzņēmums ir panācis milzīgu progresu. Un viss mainījās - sākoties 21. gadsimtam, korejieši sāka gūt klientu atzinību, jo piedāvāja konkurētspējīgas tehnoloģijas par saprātīgu cenu.
Pēdējā desmitgade ir uzskatāma par liela pagrieziena posmu, jo gadiem ilgais smagais darbs ir nesis globālu atzinību. Viens no ievērojamākajiem "Hyundai" sasniegumiem bija Pasaules gada auto tituls 2022. un 2023. gadā. Pērn to ieguva tobrīd tirgū tikko laistais "Ioniq 5". Savukārt šogad visvairāk žūrijas punktu saņēma jaunais "Ioniq 6", kas nu nonācis arī Latvijā. Tas uzvarēja arī kategorijā Gada elektroauto un Gada dizains.
Bezprecedenta uzvaras divus gadus pēc kārtas bija sarežģīta izstrādes procesa kulminācija, un tā apliecina "Hyundai" ilggadējo apņemšanos klientiem visā pasaulē piedāvāt izcilus auto. Protams, šāda līmeņa apbalvojumus piešķir tikai tad, ja tam ir nopietni argumenti. "Ioniq 6" to izcīnīja, pateicoties lieliskam sniegumam vairākās jomās, tajā skaitā aerodinamikā jeb gaisa pretestībā - savā segmentā tas ir "slidenākais" elektroauto pasaulē. Tas ir īpaši svarīgi saistībā ar elektrisko piedziņu. "Ioniq 6" vidējais enerģijas patēriņš 14 kWh uz 100 km (WLTP) to ierindo starp efektīvākajām elektromašīnām tirgū.