Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak" plāno pārtapt no kurjerdienesta par tirdzniecības uzņēmumu, pauda "Venipak" dibinātājs Nerijus Raudonis.
"Venipak" plāno mainīt darbības profilu (1)
Viņš skaidroja, ka patlaban kurjerpakalpojumi veido aptuveni 90% uzņēmuma ieņēmumu, taču nākotnē tos paredzēts samazināt līdz 10%, aizstājot ar e-vairumtirdzniecības nišu.
"Mēs cenšamies vadīt "Venipak" jaunā virzienā un pārveidot nodarbošanos no fiziskas loģistikas par tirdzniecības platformu. Esam iecerējuši kļūt par vairumtirdzniecības uzņēmumu e-komercijai," norāda Raudonis.
Viņš pauž, ka viens no uzņēmuma nozīmīgākajiem stratēģiskajiem soļiem bija Nīderlandes e-komercijas uzņēmuma "Strengholt Entertainment" iegāde, ļaujot "Venipak" bez kavēšanās uzņemties lielāku tirgvedības ķēdes daļu ārpus loģistikas.
Raudonis min, ka "Venipak" nolūks ir strādāt ar vietējiem līderiem katrā lielajā Eiropas tirgū, piemēram, Nīderlandē, Vācijā, Francijā, Itālijā un Lielbritānijā.
Uzņēmums raugās arī uz ASV tirdzniecības platformu "Amazon", un šajā nolūkā "Venipak" plāno izveidot Eiropā aptuveni 20 e-komercijas pasūtījumu piegādes centrus, kas izplatīs katram reģionam atbilstošākās preces, atklāj Raudonis.
Jau vēstīts, ka septembrī "Venipak" pabeidzis pērn sākto uzņēmuma paplašināšanos Igaunijā, lai savienotu visas Baltijas valstis vienā pakomātu tīklā, kopumā izvietojot 600 pasta automātus.
Pašlaik "Venipak" jau ir vairāk nekā 600 bezkontakta pakomātu, no kuriem 251 atrodas Lietuvā, 201 - Latvijā, 151 - Igaunijā. Turklāt modernizēti sūtījumu šķirošanas termināļi un paplašināta e-komercijas pasūtījumu piegādes infrastruktūra.
"Venipak Latvija" apgrozījums pērn bija 22,996 miljoni eiro, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 9% - līdz 1,783 miljoniem eiro.
Kompānija "Venipak Latvija" reģistrēta 2011.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija "Venipak".
Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums "Venipak", kas dibināts 2004.gadā, piedāvā sūtījumu loģistikas risinājumus uzņēmumiem un privātpersonām Baltijas valstīs, Polijā, Vācijā, ASV un Ķīnā. Klientiem Lietuvā, Latvijā un Igaunijā ir pieejami gandrīz 1000 paku saņemšanas punktu.