Remontdarbu dēļ Daugavpilī no pirmdienas, 2. oktobra, līdz 16.oktobrim ierobežos tramvaju satiksmi 1.maršrutā, informēja pašvaldība.
Remontdarbu laikā Daugavpilī ierobežos tramvaju satiksmi (1)
Kad tiks pabeigti būvdarbi 3. tramvaja aplī Stropos, varēs atsākties kustība visā 3. maršruta garumā un daļēji arī 1. maršrutā no Apavu kombināta caur Stropiem, izmantojot tramvaja vagonu tehniskai apkalpošanai depo Liepājas ielā. Pilnvērtīga satiksme visos maršrutos tiks atjaunota līdz 17.novembrim, sola pašvaldībā.
Tramvaju satiksmes ierobežojuma termiņš Daugavpilī būs īsāks, nekā to sākotnēji plānoja AS "Daugavpils satiksme".
Iepriekš tika ziņots, ka remontdarbu dēļ Daugavpilī tiks slēgta tramvaju kustība līdz šī gada beigām. "Daugavpils satiksme" norādīja, ka tramvaju sakaru infrastruktūras nomaiņa ir būtiska pilsētas transporta sistēmas pilnveidošanai. To neesot iespējams paveikt, neslēdzot tramvaju kustību.
Izvērtējot situāciju ar tramvaju satiksmes slēgšanas varbūtību līdz gada beigām, pašvaldībā rasti risinājumi, kas ļaus ievērojami samazināt šī sabiedriskā transporta veida kustības ierobežojumu termiņus, vienlaikus paveicot visus nepieciešamos infrastruktūras uzlabošanas darbus.
AS "Daugavpils satiksmes" ierosinātie kustības ierobežojumi tramvaju 1. maršrutā lielākoties saistīti ar nepieciešamību veikt sliežu un pārmiju nomaiņu depo teritorijā Jātnieku ielā, kā arī šajā pilsētas daļā pirms teju 60 gadiem būvēto pazemes komunikāciju - siltumtrašu, kanalizācijas un ūdensvada - nomaiņu. Jātnieku ielā tās atrodas piecu metru dziļumā un izvietotas plašā joslā. Bojājumu varbūtība, ņemot vērā komunikāciju vecumu, ir ļoti liela, un tādā gadījumā nāktos pārbūvēt tikko ieklātās sliedes un izremontēto ceļu.
"Daugavpils satiksme" īsteno četrus projektus, kuru laikā līdz 2023.gada beigām vairākos posmos tiks pārbūvētas esošās un izbūvēta jauna tramvaju līnija, kā arī nomainītas komunikācijas un labiekārtota sliežu ceļiem piegulošā teritorija.
Kopējās projektu izmaksas veido vairāk nekā 30 miljonus eiro, kas uzņēmuma pastāvēšanas laikā ir vērienīgākais finansiālais ieguldījums tramvaju infrastruktūras attīstībā.