Viedtālruņu “Xiaomi” lietotāji Krievijā sūdzējušies par lielām problēmām šo ierīču darbībā. Saskaroties savienojuma problēmām ar Ķīnas serveriem, Krievijas lietotāji nevar izmantot lietotnes “Xiaomi Community”, “Mi Store”, “GetApps”, tāpat nenotiek sinhronizācija ar “Xiaomi Cloud”. Nav iespējams ziņot arī par kļūmēm lietotņu darbībā, vēsta “The Moscow Times”.
Krievijā masveidā pārtraukuši darboties populārākie Ķīnas viedtālruņi (8)
“Mi Home” ekosistēmas lietotāji nevar autorizēties un caur tīmekli vadīt savas viedās iekārtas (piemēram, viedās spuldzes). Tā rezultātā lietotāji no Krievijas zaudējuši piekļuvi novērošanas iekārtām, robotiem-putekļsūcējiem, viedajām tējkannām un citām iekārtām. Nelīdz ar “Xiaomi” lietotņu atkārtota pārstartēšana.
Tiek norādīts, ka problēmas sākušās trešdienas vakarā ap astoņiem pēc Maskavas laika. Visvairāk sūdzību saņemts no Maskavas un Sanktpēterburgas iedzīvotājiem, un par analoģiskām problēmām tiek ziņots arī Baltkrievijā
Krievijas “Xiaomi” pārstāvniecība apstiprinājusi problēmas ar serveriem, un tā solījusi operatīvi novērst problēmas, vēsta “Mash”.
Tiek norādīts, ka Ķīnas kompānija “Xiaomi” ir līderis Krievijas viedtālruņu tirgū. Šī gada pirmajā pusgadā “Xiaomi” piegādāja Krievijai 3,5 miljonus ierīču, un “Xiaomi” kopējā tirgus daļa viedtālruņu tirgū ir 28%. Jūlijā Krievijā aktīvi tika izmantoti 26,5 miljoni šī ražotāja ierīču.
Tiek norādīts, ka “Xiaomi” šogad kļuva par pārdotāko viedtālruņu zīmolu Krievijā, apsteidzot “Apple iPhone” un “Samsung Galaxy”. Jāpiebilst, ka pēdējie divi ir tik ļoti ierobežojuši tālruņu darbību, ka Krievijā gan “iPhone”, gan “Galaxy” sēriju tālruņi ir faktiski nelietojami.