"Mercedes-Benz" V klase pazīstama ar to, ka piedāvā S klasei līdzvērtīgu komfortu septiņiem pasažieriem. Bez tam tā var būt arī elektriska un saucas "Mercedes EQV". Iespaidīgajam, vairāk nekā piecus metrus garajam transportlīdzeklim ir priekšējo riteņu piedziņa un papildus pneimopiekare.
Noskaties ⟩ Bezizmešu luksuss septiņām personām - "Mercedes-Benz EQV"
Baterijas ietilpība ir 90 kWh, motora jauda - 204 ZS. Modelis ir pieejams divos dažādos garumos. EQV ir trīs sēdekļu rindas, tikai divi komforta krēsli otrajā rindā, bet pa vidu - atlokāms galdiņš. Īsts meistarstiķis ir bīdāmie komforta sēdekļi.
Pirms pāris gadiem ražotāji iemācījās pievadīt tiem strāvu pa sliedītēm, lai barotu apsildi. Tagad tiem ierīkota arī ventilācija. Lai gan aizmugurējais sēdeklis sadalīts proporcijā 1:2, katra sēdvieta izveidota atsevišķi.
Trešās rindas pasažieri var atvērt vēdlodziņus, kam arī, protams, ir elektropiedziņa. Bagāžnieka vāks - jau atkal elektrisks, veras lēni un cienīgi, paverot skatam divstāvu kravas nodalījumu.
Parasta pārsega vietā te ir fundamentāls plaukts. Stikls atverams atsevišķi, paverot pieeju plaukta augšdaļai. Vadītāja vieta praktiski neatšķiras no degvielas "V Class". Tam ir savas lietošanas īpatnības, piemēram, gara iedarbināšanas procedūra.
EQV maksimālais ātrums ir 160 km/h, bet ar pilnu uzlādi buss var veikt 200 - 300 km. No ātrās uzlādes gan tas nespēj uzņemt vairāk par 80 kW. Sniedzamību var uzlabot, pirmkārt, koriģējot braukšanas stilu, otrkārt, liekot lietā plašās rekuperācijas iespējas.
To, ka "Mercedes-Benz EQV" nav gluži ikdienišķs spēkrats, norāda arī aprīkojums, piemēram, atpakaļskata kameras bilde tieši spogulī. Runājot par iespaidīgo cenu - "Mercedes" jau nekad nav bijis lēts, sevišķi, ja tā ir minivenu S klase, turklāt vēl elektriska un ar pneimopiekari, kas vispār ir kaut kas unikāls lielo minivenu pasaulē.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!