Lietoto automašīnu vidējā darījuma summa šogad pieaugusi līdz 14 000 eiro

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Scharfsinn/Shutterstock

Latvijas lietoto auto tirgotāja un tirgus līdera AS "Longo Group" apkopotā informācija liecina, ka šogad viena darījuma vidējā vērtība pieaugusi līdz 14 000 eiro, pretstatā iepriekšējiem gadiem, kad tā bija ievērojami mazāka - aptuveni 10 000 eiro.

AS "Longo Group" darbojas visās trīs Baltijas valstīs, veicot tirdzniecību Rīgā, Daugavpilī, Viļņā, Panevēžā, Klaipēdā, Tallinā, Narvā, kā arī Polijas pilsētā Belostokā. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps norāda, ka lietoto auto tirgus ir ļoti aktīvs, par ko liecina gan novērotās tendences, gan arī šajā gadā noslēgto darījumu skaits. AS "Longo Group" piecu gadu laikā kopš savas darbības sākšanas pārdevusi automašīnas par kopējo summu 150 miljoni eiro, izvirzoties līderos Baltijas valstīs.

Kā norāda AS "Longo Group" valdes priekšsēdētājs, uzņēmums rūpīgi pēta Baltijas valstu iedzīvotāju paradumus, lai varētu prognozēt pieprasījumu. "Lietoto auto tirgus ir ļoti atkarīgs no iedzīvotāju labklājības un kopējās situācijas ekonomikā, jo automašīnas iegāde nav spontāns lēmums, bet gan rūpīgi apsvērta darbība. Tieši tāpēc svarīgi veidot plašu piedāvājumu dažādām gaumēm," saka Cērps, piebilstot, ka jau gada sākumā veiktajā pētījumā tika noskaidrots, ka 23% iedzīvotāju šogad plāno iegādāties jaunu auto, visbiežāk izvēloties spēkratu vecumā no astoņiem līdz desmit gadiem.

"Mēs mērķtiecīgi veicam investīcijas e-komercijas infrastruktūras uzturēšanā un attīstībā, lai ikvienam klientam pakalpojums būtu ērti pieejams un lietojams," saka Cērps, piebilstot, ka arī konkurence šajā nozarē ir liela, jo īpaši ar Norvēģijas, Lielbritānijas, Somijas, Lietuvas un Igaunijas uzņēmumiem.

AS "Longo Group" darbību sāka 2018. gadā, piedāvājot klientiem cita veida pieeju, nekā tas bija ierasts, jo uzņēmums savā darbībā neizmanto ierastās sludinājumu platformas, bet gan klientus sasniedz tikai ar savas interneta vietnes un dažādu reklāmas kanālu izmantošanas palīdzību. Apkopotā informācija liecina, ka kompānijas mājaslapas unikālo apmeklējumu skaits nedēļā pieaudzis jau līdz 100 tūkstošiem.

"Mēs turpinām augt, tādēļ plānojam, ka drīzumā sasniegsim savu mērķi – 100 miljonu eiro apgrozījumu gadā," saka Cērps, piebilstot, ka uzņēmums pērn nomaksājis arī gandrīz sešus miljonus eiro nodokļos visās Baltijas valstīs.

Uz augšu