Salīdzināt "Toyota" pirmo elektromobili "bZ4X" un tā tehnoloģisko dvīni "Subaru Solterra" raidījums "TV Autoziņas" vēlējās jau sen. Šķiet, kas tur ko salīdzināt - "Solterra" taču ir vienkārši ir pārzīmolots "bZ4X" un pat ražots "Toyota" rūpnīcā.
Noskaties ⟩ Tik līdzīgi, tomēr dažādi. "Subaru Solterra" pret "Toyota bZ4X"
Tehniskie parametri tiešām ir identiski, bet, kad abi elektromobiļi nolikti blakus, parādās vizuālas atkāpes. Pat lukturi atšķiras. Pavisam citāds ir arī dienasgaitas lukturu zīmējums - vienas svītras vietā divas.
Salīdzinot komplektācijas, jāuzmanās, jo ne vienmēr vairāk ir labāk. Labs piemērs ir disku izmērs. Divām no trim "Solterra" ir 20 collu diski ar atbilstošām riepām. Savukārt "bZ4x" pat otrajā labākajā komplektācijā "Executive" ir 18 collu diski ar 60 profila riepām.
Riepu platums gan abos variantos ir vienāds - 235. Ja noliekam malā to, ka "Toyota" var dabūt arī ar vienu motoru, kamēr "Subaru" vienmēr būs divi, ir atšķirība par labu "Toyota".
"bZ4X" standartā ir 11 kWh maiņstrāvas lādētājs, kamēr "Subaru" no "Wallbox" pagaidām ņem tikai 7,4 kWh. Tas pagarina uzlādes laiku. Elektromobiļa salons ir "Toyota" darbs, sākot ar stūri un beidzot ar multimediju iekārtu.
Amizanti, ka šiem elektromobiļiem nav cimdu kastītes. "Subaru" aiz stūres ir mazs monitoriņš. Tas nozīmē, ka "Solterra" ir vadītāja uzraudzības sistēma. Tā un citi asistenti ir standartā visiem "Subaru", kamēr oriģinālam pilns drošības palīgu klāsts ir tikai visdārgākajam "bZ4X Premium".
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!