Tiesa, Valtere piebilst, ka šis nav ilgtermiņa risinājums, ņemot vērā, ka problēma nav autobusu pieejamībā, bet gan darbaspēka trūkumā, kas skarot arī citus pārvadātājus.
LAP uzsver ka viens pārvadātājs neatrisinās nozares kopējo problēmu, tādēļ LAP aizvien ir pārliecināts - ilgtermiņa risinājumi nozares un sabiedriskā transporta sistēmas pilnveidošanai iespējami, tikai kopīgi sadarbojoties pārvadātājiem, Satiksmes ministrijai (SM) un ATD.
"Gan ATD, gan SM nav aktīvi atsaukušās LAP aicinājumam kopīgi risināt nozares problēmas, tā vietā nākot klajā ar vienpusējiem paziņojumiem, tai skaitā par to, ka sodu apmēri motivē pārvadātājus nepildīt reisus. LAP aicina atbildīgās institūcijas vienlīdzīgi vērtēt visus pārvadātājus," norāda Valtere.
LAP pārstāvji atzīmē, ka 27.septembrī LAP nosūtīja satiksmes ministram Kasparam Briškenam vēstuli, aicinot tikties un kopīgi risināt samilzušos pasažieru pārvadājumu nozares izaicinājumus. Diemžēl divu nedēļu laikā no ministrijas puses nav saņemta atbildes reakcija vai izrādīta jebkāda iniciatīva kopīgi risināt izaicinājumus.
Tāpat LAP pārstāvji vēsta, ka vairākas reizes vērsuši lēmumu pieņēmēju uzmanību uz to, ka ar ievērojamiem izaicinājumiem saskaras un turpmāk saskarsies visa pasažieru pārvadājumu nozare, ne tikai atsevišķi komersanti. LAP nav vienīgais pārvadātājs, ko ietekmē autobusu vadītāju trūkums.