Luksusa minibuss "Lexus LM" pirmo reizi tiks tirgots arī Eiropā. Šis gandrīz eksotiskais automobilis ražots uz Eiropā mazpazīstamu lielo Toyota modeļu platformas. Raidījuma "TV Autoziņas" ekspertam bija iespēja Krakovas pievārtē notestēt šo unikālo auto.
Noskaties ⟩ Kā izskatās pirmās klases komforts "Lexus" minivenā? (1)
LM garums atbilst luksuslimuzīnu kanoniem - 5,1 metrs, tikai tas ir neierasti augsts - gandrīz 2 metri. Ir divas sēdvietu koncepcijas, 6 + 1 un četrvietīgā ar divām pirmās klases sēdvietām aizmugurē. Sagatavojot LM interjeru, Lexus dizaineri esot konsultējušies ar privāto lidmašīnu konstruktoriem.
Tikai dažu aviokompāniju pirmajā klasē sēdekļus var izstiept pilnībā horizontāli. Nosnausties ceļā varēs arī šeit. Vienlaikus "Lexus LM" aprīkots ar visu veidu viedierīču savienojumiem un milzīgu platekrāna televizoru, ko var izmantot arī videokonferencēm.
Vienīgais, ko braucošais kabinets neparedz, ir nervoza staigāšana ap rakstāmgaldu, kad "Dow Jones" indekss nolēmis aiziet pastaigāties. Un, kad pastaigāties vajadzēs pašam pasažierim, nāksies piestāt benzīntankā. "Lexus" padomājis par visu.
Pat īpaši šim modelim pasūtītajiem lietussargiem ir speciāla forma. Bet rīkoties ar lietussargu drīzāk būs šofera pienākums. Benedikts Vanags, autosportists: "Ja runājam par četrvietīgo modeli, tev jābūt prezidentam un tev vajag šoferi. Tu nevari braukt ar to pats. Bet, ja esi biznesmenis un tev ir ģimene un draugi, kam patīk ceļot, tad 6+1 ir ļoti piemērots ceļojumiem, tas ir ārkārtīgi komfortabls, ļoti kluss, un man tas patīk."
Līdztekus daudzām citām ekstrām "Lexus LM" aprīkots arī aktīvo trokšņa slāpēšanas sistēmu. Tāda, atšķirībā no minibāra, ir arī septiņvietīgajam modelim.