Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) iniciētā kampaņa par stāvvietu izmēru palielināšanu saņēmusi uzreiz divas zelta godalgas lielākajā starptautiskajā sabiedrisko attiecību jomas konkursā "IPRA Golden World Awards", ko rīko Starptautiskā sabiedrisko attiecību asociācija (IPRA).
Iniciatīva par stāvvietu izmēru palielināšanu augsti novērtēta pasaules mērogā
"Šis ir augsts novērtējums mūsu iniciatīvai no profesionāļu puses, tomēr primāri ceram, ka tā sasniegs savu uzstādīto mērķi – lielākas stāvvietas, kas ir svarīgi gan tiem parakstītājiem, kuri palīdzēja iniciatīvai nokļūt likumdevējā, gan arī autovadītājiem kopumā, kuru dēļ šo aktivitāti sākām," skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.
Lai sekmētu publisko stāvvietu izmēru palielināšanu, LTAB 2021.gadā sāka parakstu vākšanu sabiedrības iniciatīvu platformā "ManaBalss.lv". Rosinātā iniciatīva paredz nepieciešamību veikt izmaiņas normatīvajos aktos, lai pārskatītu Ministru kabineta noteikumus Nr. 240 un Latvijas standartu NR. LVS 190-7, kuri reglamentē stāvvietu izmērus, bet ir novecojuši un neatbilstoši mūsdienu situācijai.
Iniciatīvas rezultātā tika savākti vairāk nekā 10000 iedzīvotāju paraksti, un šī gada sākumā Saeimas Mandātu, ētikas un iesniegumu komisija lēma to virzīt tālāk, nododot izvērtēšanai Ministru kabinetā. Paredzams, ka Ministru kabinets līdz šā gada 31. decembrim sagatavos informatīvo ziņojumu par risinājumiem, kā nodrošināt drošāku transportlīdzekļu novietošanu publiskās stāvvietās.
Šodien LTAB realizētā iniciatīva un to atbalstošā komunikācijas kampaņa saņēmusi uzreiz divas IPRA GWA 2023 zelta godalgas kategorijās "Tradicionālo un sociālo mediju integrācija" un "Lobēšana". Ar godalgām IPRA GWA jau vairāk nekā trīsdesmit gadus tiek novērtēti labākie komunikācijas projekti visā pasaulē, ņemot vērā projekta sarežģītību, radošumu, oriģinalitāti un citus kritērijus vietējās sabiedrības, valsts, reģiona vai pat visas pasaules kontekstā.
"Esam lepni, ka mūsu darbu augsti novērtējuši labākie komunikācijas profesionāļi no visas pasaules, kā arī ceram, ka iniciatīva sasniegs savus uzstādītos mērķus – lielākas stāvvietas," stāsta Abāšins.
LTAB realizēto iniciatīvu un to atbalstošo komunikācijas kampaņu palīdzējusi īstenot aģentūra "Olsen+Partners", kam ir liela darba pieredze valsts un nevalstisko organizāciju projektu un kampaņu realizēšanā. "Olsen+Partners" kampaņas jau deviņas reizes atzītas par labākajām pasaulē, tādējādi pēdējo desmit gadu laikā, nopelnīti visvairāk pasaules līmeņa IPRA GWA apbalvojumi visu Baltijas valstu aģentūru vidū. Aģentūras zīmola "Olsen+Partners" juridiskā persona ir SIA "PR Kvadrāts".