Olga nesen nodibinājusi jaunu uzņēmumu. Par to, ka krāpniekiem zaudējusi ap desmit tūkstošiem eiro, viņai ir kauns. Viņa neļauj publiskot ne īsto vārdu, ne balsi, sestdienas vakarā ziņo LTV “Panorāma”.
Noskaties ⟩ Krāpnieku upuris pats atgūst daļu no zaudētajiem 17 000 eiro (2)
Sieviete saņēmusi e-pastu, kurā teikts, ka jāizņem paka. “Tas bija e-pasts, ka jums atnāca sūtījums, ka jums jāizņem paka. Un es tiešām gaidīju. Protams, tagad daudzi gudri cilvēki izlasa. Tur nav glīti uzrakstīts, tur ir kļūdas. Es ievadīju tiešām kartes numurus,” pastāstīja Olga.
Krāpnieki Olgas uzņēmuma kontus izmantojuši pirkumiem dažādākajās pasaules valstīs. Dažas dienas vēlāk, kad viņa aptvērusi, ka uzņēmuma kontā vairs nav aptuveni 17 tūkstošu, viņa sazinājusies ar banku. Olga noliedz, ka iepriekš savā telefonā būtu apzināti ievadījusi kādu no Smart-ID PIN kodiem. Viņas bankā gan norāda – ļoti ticams, ka brīdī, kad krāpnieki uzbrukuši, sieviete ar PIN kodu tomēr ir apstiprinājusi svešas ierīces pieslēgšanos.
No svešās ierīces krāpnieki tālāk bija rīkojušies ar Olgas uzņēmuma kontiem, karti un iepirkušies Singapūrā, Serbijā, Sīrijā un citviet pasaulē. Olga lūgusi bankai bloķēt to naudu, kas vēl bija rezervēta.
Nesagaidot rīcību no bankas, Olga sākusi rīkoties pati, zvanot uz ārzemēm uzņēmumiem, kuros rezervēta nauda. Šādā veidā viņa atguvusi aptuveni sešus tūkstošus eiro.
Vairāk skaties LTV “Panorāmas” sižetā