Noskaties "Cayenne S Coupe" izmēģina "Porsche" markas entuziasts un kolekcionārs

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Jaunākā izlaiduma "Porsche Cayenne" pazīstama ar pasvītrotiem dizaina akcentiem, modernākiem matricu starmešiem, pilnībā jaunu kokpitu un kā tautā saka, pamatīgi "pārlasītu" tehniku. Jau gadus piecus sporta SUV ražo arī ar slīpāku jumta līniju kā "Cayenne Coupe". Tās jaunāko izpildījumu izmēģināsim kopā ar uzņēmēju, "Porsche" kluba biedru, šīs markas entuziastu un pat kolekcionāru Kristapu Rikānu.

Lai gan grūti nosaukt divus atšķirīgākus "Porsche" modeļus par "Boxster" un "Cayenne", firmas vēsturē tiem savulaik bijusi izšķiroša loma. Pirmās paaudzes "Cayenne" uz ielas nevienu vairs nepārsteidz, tomēr Kristaps savu nolēmis paturēt.

Kristaps labprāt redzētu savā kolekcijā kādu no pēdējiem gaisa dzeses "Porsche 911", taču patlaban viņa favorīts ir automobilis, kas savulaik bija iecerēts kā vidusmotora klasikas aizstājējs - "Porsche 928".

"Porsche 928" motors atrodas priekšā, nevis aizmugurē, un sešcilindru boksera vietā tur ir kārtīgs V8. Tad jau Kristapam patiks arī "Cayenne S", kur agrāko sešcilindru dzinēju tagad aizstājis četrlitrīgs V8 biturbo.

"Porsche" entuziastiem jaudas vienmēr būs par maz, tomēr "Cayenne S" 474 zirgspēki un 600 ņūtonmetri ir arguments. Šī "Cayenne" aprīkota ar adaptīvo pneimopiekari un piestūrējošu aizmugurējo asi. Īpaša ekstra ir 22 collu GT dizaina diski standarta 20 nieku vietā.

Paātrinājums 4,7 sekundes līdz 100 km/h ir pietiekami iespaidīgs vairāk kā divas tonnas smagam SUV. Kuras "Cayenne" īpašība šķiet vissvarīgākās īstenam "Porsche" fanam, un bez kā varētu arī iztikt, uzzināsiet jaunās "Porsche Cayenne S Coupe" testā kopā ar Kristapu Rikānu.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu