Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Akcijā var ziedot Bērnu slimnīcas fondam, iegādājoties karstos dzērienus

Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā.
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā. Foto: Ieva Makare/LETA

Darba vides risinājumu uzņēmums "Hestio" svētku gaidīšanas laikā nācis klajā ar akciju - pērkot kādu no svētku kolekcijas karstajiem dzērieniem, 1 eiro no katra produkta pirkuma tiks ziedots Bērnu slimnīcas fondam (BSF), informēja BSF komunikācijas projektu vadītāja Linda Anna Dāldere.

"Ņemot vērā, ka esam paši sākuši grauzdēt kafiju un tuvojas svētku laiks, vēlējāmies saviem klientiem dot ko vairāk nekā tikai garšīgu dāvanu uz svētkiem. Mūsu jaunie, sirsnīgie dzērieni ir iespēja pateikt paldies tiem cilvēkiem, kas ir jums apkārt - kolēģiem, darbiniekiem, klientiem, sadarbības partneriem, un vienlaikus izdarīt labu darbu - atbalstīt Bērnu slimnīcas fondu," "Hestio" mārketinga departamenta vadītājs Gustavs Dreimanis skaidroja akcijas ideju.

Īpaši svētkiem "Hestio" savā grauzdētavā "Auron Coffee Roastery" radījuši trīs jaunus "Limited Edition" "Freschezza" produktus - kafijas pupiņas, malto kafiju un karstās šokolādes dzērienu. Visiem trim produktiem radītas arī īpašas svētku etiķetes, kurās izmantoti dizaineres Kristianas Kazarjanas mākslas darbi.

Saskaņā ar "Firmas.lv" AS "Hestio" pērn strādāja ar 13,06 miljonu eiro apgrozījumu un 0,15 miljonu eiro zaudējumu.

AS "Hestio" reģistrēts 2007.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1 380 000 eiro.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu