Lai gan jaunais "Toyota C-HR" ražots uz iepriekšējā, 2016. gada modeļa bāzes, tas izskatās pēc pilnībā jauna modeļa. Tam ir izmainīts dizains, aprīkojums, to pirmo reizi varēs nopirkt ne tikai kā pašuzlādes, bet arī lādējamo hibrīdu, un to pat ražos citur - ne vairs Japānā, bet gan Turcijā, tuvāk lielākajiem tirgiem. Raidījums "TV Autoziņas" veica izmēģinājuma braucienu ballīšu salā Ivisā.
Noskaties ⟩ Kļūdu labojums. Pirmais brauciens ar jauno "Toyota CH-R"
"C-HR" tagad ražots uz jaunās "Toyota" platformas un apgādāts ar jau piektās paaudzes hibrīdsistēmu. Cena ir pieaugusi, ar 1,8 l hibrīdu krosovers maksās, sākot ar 32 900 eiro. Lādējamais hibrīds būs daudz dārgāks un mūs sasniegs tikai 2024. gada maijā. CH-R būs četras aprīkojuma pakāpes, no "Active" līdz "GR Sport".
Sākumā būs arī ir piektā jeb "Premiere Editions". Arī jaunais hibrīds izceļas ar zemu degvielas patēriņu - testā tas bija 5,3 l/100 km. Lai gan šajā krosoveru klasē pilnpiedziņa ir retums, "Toyota" piedāvās elektrisku visu riteņu piedziņu arī modernizētajā "CH-R".
Ilmārs Līkums, žurnāla "WhatCar?" Latvija galvenais redaktors: "Būs interesanti, kā tā uzvedīsies mūsu apstākļos, kad ir sniegs un ledus."
Līdztekus ārējam dizainam "Toyota" piestrādājusi pie centrālā ekrāna un atpakaļskata kameras izšķirtspējas. Salonā ir daudz fizisku pogu. Bagāžnieks ir lielāks, nekā sola kupejveidīgais dizains.
Aizmugurē, kur pirmajā "C-HR" bija visai klaustrofobiska sajūta, palielināti durvju stiklu izmēri un ieviests garš panorāmas jumts. Līdzi dizaina progresam pieaudzis arī "Toyota C-HR" disku izmērs. Mazākais nu ir 17 collas, bet lielākais - jau visas 20.