Šogad konkursam tika pieteikti 333 pasākumi, savā starpā sacenšoties 83 vadošajām aģentūrām no 26 valstīm: Ķīnas, ASV, Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Brazīlijas, Itālijas, Francijas un daudzām citām valstīm.
Savus darbus bija iesnieguši pasaules vadošie zīmoli, kā Google, Ferrari, un bija pat pieteikti Expo paviljoni, kā arī FIFA Pasaules čempionāta atklāšana. Visi konkursa darbi tika vērtēti ne tikai pēc to radošā izpildījuma, cik inovatīva ir ideja, bet arī spējas lietot līdz šim neredzētus risinājumus, tai skaitā jaunākās tehnoloģijas, stratēģiskās komunikācijas un daudziem citiem kritērijiem.
Producente Inese Lukaševska atzīst, ka sajūta, uzvarot pasaulē prestižākajā pasākumu industrijas konkursā, turklāt ceturto gadu pēc kārtas, pāršķirot jaunu lapaspusi Latvijas vēsturē, ir kā iegūstot Grammy balvu mūzikas industrijā vai Oskaru kinematogrāfijā.
“Mums ir jākonkurē ar pasaulē lielākajiem zīmoliem, un šajā konkursā finālistu vidū nav sliktu darbu. Žūrijai ir jāizvēlas starp izcilu un spīdošu darbu. Mums pretī stājās konkurenti, turklāt mājinieki, kuru pasākumu apmeklētāju skaits un budžets mērāms miljonos. Tai skaitā, kuri sadarbojas ar populārākā seriāla veidotājiem “Emīlija Parīzē”. Latvija nevar un nekad nespēs konkurēt ar rietumvalstu budžetiem. Lai arī nauda nav galvenais kritērijs, tai ir nozīme, lai radītu vērienīgus projektus un vienā personā nebūtu jāapvieno scenogrāfa, dekoratora, režisora, sagādnieka un krāvēja funkcijas. Lai mūs pamanītu ir jāstrādā daudzas reizes vairāk, ir jārada idejas, kas pārsteidz, izbrīna, šokē, liek elpai aizsisties. Turklāt šīm idejām ir jābūt ne tikai ar globālu aktualitāti, bet primāri ar jēgu,” stāsta Inese Lukaševska, piebilstot, ka vēl joprojām nav sapratusi, kā tas ir, izkonkurēt konkursā pasaules slaveno zīmolus.