Pašapkalpošanās kases ļauj uzņēmumam iegūt precīzākus datus par klientu iepirkšanās paradumiem un produktu pieprasījumu, un tas savukārt palīdz labāk izprast klientu vajadzības, kā arī nodrošināt vēl patīkamāku iepirkšanās pieredzi un ievērojami samazināt klientu apkalpošanai nepieciešamo laiku salīdzinājumā ar tradicionālajām kasēm.
“Tendences rāda, ka pircēji visā pasaulē izmanto digitālās norēķinu un pašapkalpošanās iespējas. Būvmateriālu tirgū šādu risinājumu ieviest ir izaicinājums, jo klientam ir svarīgi saņemt profesionāla pārdevēja konsultāciju, ja nepieciešams. Veikala “Ozols” piemērs pierāda, ka spējam nodrošināt klientu servisu arī pašapkalpošanās kasēs, kā rezultātā uzņēmums ir pieņēmis lēmumu digitalizēt pakalpojumu klāstu, ejot līdzi laikam un pieprasījumam,” uzsver Informācijas tehnoloģijas servisa grupas vadītājs Inokentijs Mancurovs.
Katrā veikalā, kur iekārtota pašapkalpošanās zona, – “K Senukai Lucavsala” (Lucavsalas iela 3, Rīga), “K Senukai Ulmaņa gatve” (Priedaines iela 37, Rīga) un “K Senukai Jelgava” (Loka maģistrāle 1b, Jelgava) – būs pieejamas četras pašapkalpošanās kases, kurās norēķināties varēs tikai ar bankas karti. Norēķināties ar skaidru naudu, kā ierasts, varēs blakus esošajās kasēs.