Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Noskaties Elektriskais "Kia Niro" piešķir garšu ar spilgtu krāsu

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Otrās paaudzes "Kia e-Niro" piedzīvojis daudz pārvērtību. Esam pieraduši, ka elektromobiļi pārsvarā ir balti, taču mūsu testā nonācis krosovers daudz priecīgākā krāsā.

Krāsai ir arī atbilstošs nosaukums - "Orange Delight", tātad oranžais baudījums jeb prieciņš. "Kia e-Niro" īpatnība ir uzlādes ligzda priekšā. Toties uzlādes bloks atrodas tuvu pārējām sistēmas sastāvdaļām, izņemot bateriju, kas, protams, ir grīdā. Zem motora pārsega ir t.s. "frunk", kurā vietas pietiek uzlādes kabeļiem.

Toties tie nemētājas pa bagāžnieku, lai gan varētu, jo tam ir dubults dibens. "Kia e-Niro" interjers atbilst ārienei. Tas ir inovatīvs, taču funkcionāls, un tur atrodamas norādes uz Dienvidkorejas auto dizaina skolu.

Lai gan šis nav īpašs sporta modelis, braukšanas režīmu poga gluži kā lieljaudas mašīnās atrodas uz stūres un tieši zem īkšķa. "Kia e-Niro" ir divas dažādas komplektācijas, bet vienas ietilpības baterija - 64 kWh. Atkarībā no uzlādes jaudas ātrajā stacijā to var uzlādēt 43 līdz 65 minūtēs.

Savukārt no "Wallbox e-Niro" paēdināšana aizņems 6 līdz 9 stundas. Sniedzamība ir 460 km, bet motora jauda ir 150 kW jeb 204 ZS, gandrīz kā karstajam hečbekam. Ar lāpstiņām zem stūres iespējams iedarbināt "i-pedal" režīmu, kurā var braukt, neizmantojot darba bremzes.

"e-Niro" patēriņš nav liels - ap 16 kWh/100 km. Paātrinājums līdz 100 km/h ir 7,8 sekundes, bet maksimālais ātrums - 167 km/h. "Kia e-Niro" pavisam pieejama deviņās dažādās krāsās par 40 990 līdz 44 990 eiro.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu