Kariņš uzsver, ka daudzās Eiropas valstīs ir ierasta prakse, ka valdībai ir sava vai vairākas lidmašīnas, kas atvieglo valdības vadītāja iespējas nokļūt jebkurā nepieciešamajā vietā vajadzīgajā laikā. Bijušais premjers akcentē, ka Latvijas gadījumā valdības vadītājs izmanto komerclidojumus un reizēm arī speciālos avioreisus, lai tiktu uz vizītes galapunktu un laikus atgrieztos valstī.
Bijušais premjers norāda, ka viņš aktīvi piedalījās visās Latvijai nozīmīgajās formālajās un neformālajās sanāksmēs un pēc iespējas tikās ar citu valstu izpildvaras vadītājiem mazākās grupās vai individuāli, cik tas bija iespējams. Kariņš uzsver, ka, sākoties Krievijas karam, Latvijas un citu Baltijas valstu loma pilnībā mainījās, jo gadiem ilgi ir brīdināts par Krievijas draudiem, taču Baltijas valstīs neieklausījās.
"Mainoties apstākļiem, mainījās iespējas un interese ar mums, baltiešiem, tikties. Ja citiem bija svarīgi uzzināt manu viedokli par Krieviju, man bija svarīgi nodrošināt atbalstu Ukrainai un drošību pašai Latvijai. Diemžēl interese ar Latvijas Ministru prezidentu tikties nenozīmē, ka lielu valstu vadītāji atbrīvos laiku, kas ir ērts un īpaši piemērots Latvijas Ministru prezidentam vai izlems doties pie mums," akcentē Kariņš.
Viņš norāda, ka individuālas tikšanās reizēm nevarēja sarunāt ierēdņu vai padomnieku līmenī, bet to sarunāja pats, tieši kontaktējoties ar kolēģi. Līdz ar to bija jāpielāgojas piedāvātajam laikam. Valsts kanceleja kopā ar premjera biroju attiecīgi izvēlējusies izdevīgāko veidu, kā nokļūt galamērķī, priekšroku dodot komercreisiem, bet izmantojot arī speciālos avioreisus, ja loģistika to prasīja.