Bagijam vai lielam kroskartam līdzīgais "Maverick" ir viens no daudzajiem kanādiešu firmas BRP zīmola "Can-Am" braucamrīkiem, kas pārstāv tā saukto "side-by-side" kategoriju.
Divi cilvēki var tajā sēdēt viens otram blakus. Atšķirībā no saimnieciskas ievirzes modeļiem, piemēram, "Can-Am Traxter", "Maverick" radīts tikai lai dauzītos vai arī brauktu sacīkstēs. "Maverick XRS" sver tikai vienu tonnu un aprīkots ar austriešu firmas "Rotax" turbodzinēju, kas uzstādīts aizmugurē.
Martins Karaseks, BRP reģionālais pārdošanas vadītājs: "Tas ir trīscilindru dzinējs ar 999 cm tilpumu un attīsta 240 zirgspēkus." Ierastā variatora vietā, ar kādu līdz šim tika aprīkoti pat visnaidīgākie "Maverick" modeļi, "Can-Am" pirmo reizi izmantojis divsajūgu pārnesumkārbu.
Tā ir automātiska pārnesumkārba, un pašiem nav jāpārslēdz ātrumi. Taču to var darīt ar lāpstiņām aiz stūres - tieši tāpat kā sporta automašīnā. DCT iztur jaunā dzinēja griezes momentu un ļauj to arī optimāli likt lietā.
Testa braucienā pa Portugāles vientulīgākajiem apvidiem drīz pārliecinājāmies, ka septiņu ātrumu divsajūga darbība ir tāla no vispārējā priekšstata par DGS pārnesumkārbu maigo, plūstošo manieri, kāda tā ir pasažieru automašīnās.