11 gadus veca britu meitene sociālajā platformā "TikTok" izraisījusi diskusiju vētru pēc tam, kad vairākos video izrādījusi dārgus aksesuārus, ieskaitot 124 000 ASV dolāru vērtu pulksteni un 31 000 ASV dolāru vērtu "Hermés" zīmola rokassomiņu, vēsta ASV medijs "Insider".
Miljardiera 11 gadus vecā meita internetā izrāda savu tūkstošus vērto garderobi (5)
Mū Eibrahama, "TikTok" lietotāju vidū saukta par "miljardiera meitu", ir Londonā un Dubaijā bāzētā luksusa klases aksesuāru veikala "Love Luxury" dibinātāju Emīlijas un Adama Eibrahama meita.
Lai gan lielākā daļa vienpadsmitgadnieku spēlējas ar lētām plastmasas rotaļlietām, Mū Eibrahama filmējas "TikTok" video, ģērbusies drānās, kuras ražojuši tādi zīmoli kā "Louis Vuitton", "Dior", "Gucci" un "Hermés".
Uzņēmuma "Love Luxury" publicētie video, kuros redzama Mū un zem kuriem ievietota mirkļbirka #billionairesdaughter, vietnē kopumā savākuši vairāk nekā 200 miljonus skatījumu.
@loveluxury.co.uk I wanna be a billionaire so … bad #billionaire #rich #entrepreneur #money #hermes #hermeskelly #luxury #luxurylifestyle #london #knightsbridge #harrods ♬ original sound - LoveLuxury
"Viņa vienmēr ir gribējusi atrasties kameras priekšā," Emīlija Eibrahama norādīja intervijā. "Bieži filmējām, kā viņa dejo, izpilda dažādus vingrojumus vai ar ap pleciem apsietu segu skraida apkārt un dzied "Ledus sirds" dziesmu. Tāpēc viņa vienmēr bijusi ļoti pārliecināta par sevi."
Meitenes māte intervijā norādīja, ka "Love Luxury" sociālo tīklu projektu vadītājs nolēmis uzņēmuma "TikTok" profilā ievietot video, kurā Mū rāda savu ikdienas apģērbu, ar virsrakstu "Jautājam miljonārei, cik vērts ir viņas apģērbs". Uzņēmumam platformā ir aptuveni 1,8 miljoni sekotāju.
Mū tēvs Adams vēlāk nolēma, ka vārda "miljonāre" vietā jālieto vārds "miljardiere". Emīlija uzskata, ka tas, visticamāk, bijis galvenais faktors, kas veicināja meitas popularitāti sociālajos tīklos.
Vienā no "Love Luxury" publicētajiem "TikTok" video redzams, kā Mū līdzās savai mātei stāv pie uzņēmuma veikala Naitsbridžā, Londonā. un viņai tiek jautāts, cik vērts ir apģērbs, kas viņai ir mugurā.
@loveluxury.co.uk Would you let your daughter wear a £100k watch? #billionaire #rich #entrepreneur #money #hermes #hermeskelly #luxury #luxurylifestyle #london #knightsbridge #harrods ♬ original sound - LoveLuxury
Atbildē meitene parāda pulksteni "Patek Phillippe Nautilus 5711", kas ir vērts 124 000 ASV dolāru. un melnu rokassomu "Hermés Kelly", kas maksā aptuveni 31 000 ASV dolāru.
"Hermés Kelly" līnijas rokassoma var maksāt no 8700 ASV dolāru līdz aptuveni 42 000 ASV dolāru. Rokaspulksteni "Patek Philippe Nautilus 5711", kas vairs netiek ražots, pārdošanas vietnē "Chrono24" iespējams iegādāties no aptuveni 70 000 ASV dolāriem līdz 333 000 ASV dolāriem.
"Insider" noskaidroja, ka daļa no aksesuāriem, kas redzami "TikTok" video, ir preces, kas tiek pārdotas veikalā, nevis pašas Mū personīgās mantas.
Laikā, kad Lielbritānijā pieaug inflācija un līdz ar to dzīves dārdzība, daudzi "TikTok" lietotāji sākuši diskutēt, vai šādas bagātības izrādīšana ir pieņemama.
"Tik smagi šo skatīties, kamēr citiem cilvēkiem ir grūti savās mājās uzturēt siltumu," komentējis kāds lietotājs. Taču citiem publicētie video šķiet uzjautrinoši.
Citā līdzīgā video redzams, kā Mū apkopo savas somiņas un citu aksesuāru, ko tobrīd nēsāja, cenas. Mantu kopējā vērtība sasniedza 67 000 ASV dolāru vērtībā.
@loveluxury.co.uk I wanna be a billionaire so … bad #billionaire #rich #entrepreneur #money #hermes #hermeskelly #luxury #luxurylifestyle #london #knightsbridge #harrods ♬ original sound - LoveLuxury
Savukārt citos video Mū ar māti aplūko luksusa klases automašīnas un privātās lidmašīnas, sakot, ka vēlas iegādāties dāvanu tētim. Dāvanu varianti ir 297 000 dolāru vērts "Rolls Royce Cullinan" spēkrats vai privātā lidmašīna.
@loveluxury.co.uk Which one would you have picked? #wealth #money #billionaire #wealth #wealthy #expensivecars #carsoftiktok #rollsroyce #ferrari #lambo ♬ original sound - LoveLuxury
Mū gada sākumā arī staigāja pa mēli Londonas Modes nedēļas pasākumā.
Emīlija Eibrahama norāda, ka, par spīti tam, ka skatītāju ieskatā viņas meita ir izlutināta, Mū nemaz netiek pie visa iekārotā.
"Mēs viņai ļaujam ieguldīt mantās, ko mēs uzskatām par labiem ieguldījumiem, – ja viņa daļu no savas kabatas naudas vēlas ieguldīt kādā vērtīgā lietā, tad pēc tam, kad viņa būs vecāka, tā lieta tāpat būs vērta daudz naudas," stāsta Emīlija.
Sieviete uzstāj, ka viņas ģimene ir "parasti cilvēki", kas pie lepnās dzīves tikuši smaga darba ceļā.
"Mēs arī apzināmies, ka pašlaik dzīvošanas izmaksas ir ļoti augstas, bet, ņemot vērā, ka mēs visu esam sasnieguši smaga darba rezultātā, es neredzu iemeslu, kāpēc mēs nevarētu padalīties ar savu dzīvi," teica Emīlija.
"Ir cilvēki, kas, iespējams, nekad nevarēs doties uz Dubaiju, nevarēs lidot privātā lidmašīnā vai nekad neiekāps smalkā automašīnā. Viņi savā ziņā šo dzīvesstilu piedzīvo caur mums, un tas daudziem cilvēkiem ir veids, kā izbēgt no realitātes."