Aptaujā katrs piektais Latvijas skolēns atzina, ka attālināto mācību laikā saskārās ar grūtībām piekļūt digitālajai ierīcei vai internetam. Līdzīgam skolēnu skaitam problēmas bija ar laika trūkumu vai klusas vietas atrašanu mācībām.
Attālināto mācību laikā Latvijas skolēni jutušies mazāk vientuļi nekā citās OECD valstīs - vientuļi jutās 38% Latvijas skolēnu, kamēr vidēji OECD valstīs tā jutušies 62% skolēnu.
Atbilstoši skolēnu un skolu direktoru sniegtajām atbildēm, Latvijā skolas pandēmijas dēļ bija slēgtas vidēji četrus līdz sešus mēnešus. Tas ir ceturtais augstākais rādītājs starp OECD valstīm un augstākais starp Eiropas valstīm - OECD valstīs vidējais skolu slēgšanas ilgums bija 4,4 mēneši. Mazāk par diviem mēnešiem skolas bija slēgtas tikai Dienvidkorejā, Japānā, Zviedrijā un Islandē.
Vienlaikus sniegtās atbildes liecina, ka skolu slēgšanas ilgums dažādās valstīs bija ļoti atšķirīgs. Vidēji 16% OECD valstu skolēnu norādījuši, ka Covid-19 dēļ skolas netika slēgtas. Apmēram tikpat jeb 14% skolēnu atzina, ka skolas ēka tika slēgta uz laiku līdz vienam mēnesim, 20% - no viena līdz trim mēnešiem, bet 50% skolēnu skolas pandēmijas dēļ bija slēgtas ilgāk par trim mēnešiem.
Pētnieki norāda, ka atkarībā no pandēmijas attīstības gaitas atsevišķu skolu un klašu slēgšanas ilgums varēja būt dažāds, un skolēni visticamāk norādījuši laiku, kad tieši viņiem skola bija slēgta, kamēr skolu direktori minējuši laiku, kad skola bija pilnībā slēgta.
Pētījumu 2022.gadā īstenoja 37 OECD valstīs un 44 partnervalstīs. Kopumā tajā piedalījās aptuveni 690 000 skolēnu 15 gadu vecumā, reprezentējot aptuveni 29 miljonus savu vienaudžu 81 valsts skolās.
No Latvijas pētījumā piedalījās 5373 skolēni no 225 skolām, kuri statistiskās izlases rezultātā pārstāvēja aptuveni 16 800 skolēnus, kuri dzimuši 2006.gadā un mācās dažādās Latvijas izglītības iestādēs, izņemot speciālās izglītības iestādes, ne zemāk par 7.klasi. 86% pētījuma dalībnieku bijuši devīto klašu skolēni.