Nazari pamanītā Ķīnas aktivitāte ir svarīga, jo iezīmē pārmaiņas. Līdz šim Skandināvijā un Baltijā nekāda īpaša informatīva aktivitāte nav novērota. Par šo lapu saistību ar oficiālo valsts politiku nav šaubu, jo visas publicētās ziņas nāk no "Ķīnas mediju grupas" uzņēmumiem. Tie atrodas tiešā Komunistiskās partijas propagandas departamenta pakļautībā.
"Šī slēptā uzvedība, ko viņi tagad demonstrē, ir salīdzinoši jauna parādība, runājot par Ķīnu, es to redzēju pagājušajā gadā, pagājušā gada beigās, kad viņi sāka mainīt zīmolus dažiem saviem esošajiem kanāliem, slēpjot saikni starp valsts struktūrām un esošajiem kanāliem, kā arī, veidojot jaunus kanālus, viņi pilnībā neatklāj, ka šis žurnālists vai influenceris, mediju zīmols patiesībā ir CGTN meitasuzņēmums vai kas tamlīdzīgs."
Pagaidām uz Baltiju un Skandināviju mērķētajām lapām sasniegt plašu auditoriju neizdodas. Nesen tās visas, izņemot Latvijai veltīto lapu, sākušas saturu izplatīt ar apmaksātu reklāmu palīdzību.
Pētnieks uzsver, ka Ķīnas aktivitātes ir jāuzmana, jo no nīkulīga medija tās var kļūt par ko nozīmīgāku. Tā, piemēram, notika ar Ķīnas televīzijas radīto "YouTube" kanālu "Facts Tell". Tam ilgstoši neizdevās savākt lielu auditoriju. Tagad kanāls savus video izplata "TikTok", kur tam veicas daudz labāk.
"Facts Tell" izplata video, kuros slavē Slovākijā vēlēšanās uzvarējušās partijas atteikšanos palīdzēt Ukrainai, stāsta, kā ASV politika ir izgāzusies, un tamlīdzīgi.