Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

NOSKATIES Kliente samaksā par polisi gandrīz 300 eiro, bet nesaņem atlīdzību pēc viedtālruņa nejaušas sabojāšanas (10)

Kliente samaksā par polisi gandrīz 300 eiro, bet nesaņem atlīdzību pēc viedtālruņa nejaušas sabojāšanas
Kliente samaksā par polisi gandrīz 300 eiro, bet nesaņem atlīdzību pēc viedtālruņa nejaušas sabojāšanas Foto: Ekrānuzņēmums no "Bez Tabu" sižeta

Samaksājot gandrīz 300 eiro par polisi, sieviete apdrošinājusi īpašumu ar visu mantu. Kad bojājumu guva dārgs viedtālrunis, uzņēmums atteicās izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību. Starp vairākiem līguma nosacījumiem paslēpies punkts, kas nosaka īpašas prasības attiecībā uz mobilo telefonu apdrošināšanu. Kā televīzijas kanāla TV3 raidījumam "Bez tabu" norāda sieviete, pirms sadarbības sākšanas apdrošināšanas kompānija par to neinformēja.

Dace šā gada sākumā meklēja iespēju iegādāties īpašuma apdrošināšanas polisi ar iespējami lielāku segumu. Viņa norāda, ka izvēlējās kompāniju "Balta", kas uzsvēra, ka apdrošina īpašumu ar visu mantu, ja tā pēkšņi un neparedzēti gūst fizisku bojājumu vai zūd.

"Nopirkām telefonu, 3. decembrī tas nokrita un sasitās. Sākotnēji "Balta" atbildēja, ka tā bijusi neuzmanība. Vēlāk atsūtīja atteikumu, atsaucoties uz vienu punktu no ļoti gariem noteikumiem, kas nosaka, ka mobilie telefoni netiek apdrošināti. Tiek, bet uz tiem attiecas īpaši noteikumi," stāsta Dace.

Starp daudziem līguma nosacījumiem viens no punktiem nosaka, ka mobilos telefonus un planšetdatorus apdrošina papildus, ja apdrošināšanas polisē ir norādīta ierīces marka, modelis un unikālais identifikācijas kods (IMEI kods – mobilajam telefonam, sērijas numurs – planšetdatoram) un apdrošināšanas polises pielikumā ir pievienota mobilā telefona/planšetdatora fotogrāfija.

Pirms sadarbības sākšanas "Balta" darbinieks par šīm īpašajām prasībām, kas attiecas uz mobilajiem telefoniem, neinformēja, raidījumam sacīja Dace. Piekrītot polisei, viņa bija sapratusi, ka apdrošināta tiek pilnīgi visa manta. Sieviete raidījumam atzina – kārtīgi neizlasīja līgumu, bet uzskata, ka apdrošinātāja pārstāvis varēja informēt par īpašajiem nosacījumiem.

Dacei ir iespēja ar sūdzību vērsties Latvijas Apdrošinātāju asociācijā (LAA). Neiedziļinoties konkrētajā strīdā, LAA aicināja klientus kārtīgi iepazīties ar līguma nosacījumiem.

Plašāk skaties televīzijas kanāla TV3 raidījuma "Bez tabu" sižetā!

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu