"Tu rezervē mašīnu, tu nezini, kādā stāvoklī tā ir, atnāc pie tās, bet tā stāv burtiski ierakta sniegā," sašutis ir cits koplietošanas auto cienītājs Eduards. "Tu atver mašīnu, naudas atskaite jau sākusies, bet tev vēl jāskraida ap auto un jātīra sniegs par savu naudu. Galvenais - par to neviens naudu atpakaļ neatskaitīs."
32 gadus vecais Eduards strādā prestižā firmā, savu auto nepērk, bet aktīvi izmanto koplietošanas auto un taksometru pakalpojumus. "Nē, laiks ir mainīgs un sniega vētras laikā mašīnu var pa nakti ieputināt, bet lai tad uzņēmumi izdomā kādu ziemas kompensāciju vai īpašu tarifu šādām situācijām," rosināja Tallinas iedzīvotājs.
Uzņēmumi cenšas padarīt savus pakalpojumus maksimāli ērtus lietošanai ziemā, taču bieži tam tiešām traucē laikapstākļi. Visiem nomas automobiļiem ir sēdekļu uzsildīšana, bet dažiem pat stūres apsilde.
"CityBee Eesti" izpilddirektors Egerts Kivisārs apliecina, ka kompānija strādā pie tā, lai transportlīdzekļi klientiem vienmēr būtu gatavi. Pat snigšanas laikā darbinieki cenšas notīrīt mašīnas pēc iespējas ātrāk.
"Stiprās snigšanas apstākļos sniega tīrīšana no automašīnām prasīja ilgāku laiku nekā ierasts, tāpēc dažiem klientiem nākas pašiem tīrīt "CityBee" automašīnas pirms došanās ceļā. Mēs gribētu pateikties visiem šiem klientiem," saka Kivisārs.
Izpilddirektors uzrunāja klientus: "Ja sniega tīrīšana vai auto atbrīvošana no tā aizņem vairāk nekā dažas minūtes, lūdzam sazināties ar "CityBee" atbalsta dienestu, kas jums kompensēs sniega tīrīšanai veltīto laiku."