E-veikals: šā brīža pirmssvētku rekords sasniedz 40 000 pasūtījumus dienā

Raksta foto
Foto: Shutterstock

Tirdzniecības centrs internetā 220.lv, kuru pārvalda “PHH Group”, prognozē, ka šī gada decembrī pārdošanas apjomi tiks pārspēti par 15% līdz 20%, salīdzinot ar attiecīgo periodu 2022. gadā. Saskaņā ar uzņēmuma operatīvajiem datiem, “PHH Group” pirmie pārdošanas rekordi uzstādīti jau šī gada 12.decembrī un 14.decembrī, attiecīgi veikti 38,9 tūkstoši un 40,5 tūkstoši pasūtījumu.

220.lv norāda, ka decembris tradicionāli ir viena no aktīvākajām tirdzniecības sezonām un šogad nav novērots, ka iedzīvotāju pirktspēja būtu mazinājusies. Vienā pirkuma reizē kopumā tiek tērēti aptuveni 40 eiro.

Decembrī tirdzniecības pīķa laiks ilgst aptuveni 8 līdz 19 dienas, kad notiek pati intensīvākā iepirkšanās. 220.lv pārdošanas dati rāda, ka šobrīd pirktākās preču kategorijas ir mobilie tālruņi un to aksesuāri, rotaļlietas, kā arī smaržas. Analizējot iepirkuma groza saturu, par smaržām, rotaļlietām vai elektronikas precēm tiek tērēti aptuveni 25 līdz 45 eiro par vienu vienību.

Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs, norāda: “E-komercija tirdzniecības nozarē ieņem stabilas pozīcijas, diktējot to, kā tiek plānoti un veikti pirmssvētku pirkumi. Ja pirms pāris gadiem cilvēki drūzmējās pie klātienes veikaliem, tagad tik pat liela nozīme ir internetveikaliem, kuros cilvēki iepērkas, lai ne tikai ietaupītu laiku, bet arī atrastu finansiāli izdevīgāko piedāvājumu no daudz lielāka sortimenta. Visi šie faktori ļauj prognozēt, ka šogad sasniegsim vēl augstākus pārdošanas apjomus, nekā pērn.”

Kārlis Ozols atklāj, ka pirktāko preču sarakstā dominē līdzīgas preces kā pagājušajā gadā. Piemēram, starp pirktākajām precēm pieaugušajiem atrodamas dažādu zīmolu smaržas, kā “Lanvin”, “Dolce & Gabbana”, “Karl Lagerfeld” un “Calvin Klein”, kā arī “Elizabeth Arden” ķermeņa krēms. Bet elektronikas preču kategorijā – foto papīrs “Fujifilm ColorFilm Instax mini Glosy”, blenderis “ForMe”, elektroniskais pūku noņēmējs “Philips GC026/80”, skaļruņi un bezvadu austiņas no “JBL” un elektroniskā zobubirste “Oral-B Vitality Pro”.

Tikmēr bērnu preču kategorijā pirktākās preces līdz šim ir divpusējie marķieri-flomāsteri “Decoartlt”, LED 3D projektors “Gaismas efektu astronauts”, dažādi LEGO konstruktori, robots ”Roberts” ar pulti latviešu valodā un spēļu ierocis - “Nerf Elite 2.0 Eaglepoint RD 8”.

Svarīgākais
Uz augšu