/nginx/o/2024/01/02/15810989t1h7db4.jpg)
Konkurētspējīgs bizness bez jaunāko tehnoloģiju ieviešanas mūsdienās ir grūti iedomājams, īpaši finanšu pakalpojumu nozarē. Tās viennozīmīgi palīdz celt produktivitāti, samazināt izmaksas, cīnīties ar darbinieku trūkumu. Jau šobrīd banku un nebanku aizdevēju klientu apkalpošanas centru skaits ir būtiski sarucis, un lielāko daļu pakalpojumu iespējams saņemt attālināti. Tomēr finanšu iestādi un klientus saista attiecības, kuru pamatā ir jūtīga tēma – nauda, tāpēc savstarpējās attiecības ir svarīgi uzturēt, turklāt ļoti cilvēcīgā līmenī. Tāpēc finanšu pakalpojumu sniedzējiem, tajā skaitā mums, kas klientus apkalpo galvenokārt attālināti, ir izaicinājums, kā tehnoloģiju laikmetā, tomēr nezaudēt cilvēcīgu kontaktu ar klientu. Atbilde ir – tehnoloģijas!