Kāda sieviete sociālajos tīklos dalījusies ar neparastu situāciju, kurā viņai autostāvvietu apmaksas vietnē "Mobilly" nepamatoti sākts noskaitīt naudu. Tiesa, situāciju izdevies veiksmīgi atrisināt.
Atrodas citā valstī, bet atnāk ziņa par maksas stāvvietas izmantošanu. Kā tas noticis?
Mikroblogošanas vietnē "X" (agrāk "Twitter") lietotāja Jana stāsta, ka viņai vietnē "Mobilly" fiksēta auto iebraukšana Centrāltirgus stāvvietā.
Tajā pašā laikā tika sākta laika un naudas skaitīšana, jo šajā zonā darbojas maksas stāvvieta. Tiesa, situācija šajā gadījumā ir ļoti interesanta, jo Jana un viņas auto konkrētajā brīdī atradās citā valstī.
Sieviete raksta, ka sazvanījusi "Mobilly" darbinieku, kurš norādījis, ka skaitītāju varēs apstādināt tikai nākamajā dienā. Sieviete vaicā: "Vai tas ir ok? Apstādināt aplikācijā nav iespējams."
Uz Janas teikto mikroblogošanas vietnē reaģēja arī "Mobilly": "Mums tiešām žēl, ka tā noticis. Diemžēl šādas situācijas šad tad mēdz gadīties, kad sniega dēļ nepareizi tiek nolasīts automašīnas numurs. Noteikti visu sakārtosim un atgriezīsim Jums samaksāto naudiņu par stāvvietu."
Sieviete uz šo ziņu atbildēja, ka tam ticot. Pēc tam viņa piebilda, ka šāda situācija var būt biedējoša, jo varēja gadīties, ka tajā dienā viņai šie līdzekļi būtu nepieciešami.
Nākamajā dienā "Mobilly" atbildēja, ka situācija esot veiksmīgi atrisināta un nauda Janai atmaksāta.
Mnja, @Mobilly fiksējis mana auto iebraukšanu Centrāltirgus stāvvietā, uzsākts laika skaitījums+nauda, bet es un mans auto esam pilnīgi citā valstī. Sazvanīju darbinieku, šams saka, ka skaitītāju apstādināt varēs tikai rīt. Vai tas ir ok? 😳 apstādināt aplikācijā nav iespējams😳
— Jana (@The_Bumbuls) January 7, 2024