Iesūti ziņu!

Noskaties Uzņēmuma kļūdas dēļ pret daudzbērnu ģimenes tēvu vēršas parādu piedzinēji (3)

Raksta foto
Foto: Ekrānšāviņš

Pagājušā gada vidū daudzbērnu tēvu Tomu uzrunāja telekomunikāciju uzņēmuma “Bite” pārstāvis, kurš piedāvājis par pakalpojumiem maksāt mazāk. Toms piedāvājumam piekritis, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Pēc pāris dienām kurjers Tomam piegādājis trīs SIM kartes. Taču pāris stundas pēc kurjera ierašanās Toms saņēmis zvanu no sava esošā operatora Tele2, kas ar vēl izdevīgāku piedāvājumu pierunāja Tomu tomēr palikt pie viņiem.

"Aizgāju uz “Bite” salonu, izstāstīju visu darbiniecei. Viņa teica, ka varu aizmirst par SIM kartēm, vairs nekas neesot jādara. Liels bija pārsteigums, kad Ziemassvētkos saņēmu ziņu no parādu piedzinējiem," stāsta Toms. Parādu piedzinēji brīdinājuši Tomu par neizpildītām saistībām pret "Biti", un viņam jāmaksā vairāk nekā 350 eiro.

Kā skaidro "Bite", kļūda radusies uzņēmuma pusē. " Situācija ir atrisināta klientam labvēlīgi, visas prasības pret viņu ir atceltas. Atvainojamies par radušos situāciju," norāda uzņēmums.

Vairāk skaties sižetā!

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu