"Honda ZR-V" pēc izmēriem ierindojas starp labi pazīstamajiem Honda modeļiem HR-V, kurš ir mazāks, un CR-V, kurš ir lielākais Latvijā pieejamais šīs markas automobilis. Kāpēc jaunā modeļa nosaukumam izvēlēts alfabēta pēdējais burts, nevis mantotais nosaukums HR-V, kā tas ir ASV un Ķīnā, paliek noslēpums.
Noskaties ⟩ "Honda" jaunais alfabēts. Kā ziemā uzvedas krosovers ZR-V?
Četrarpus metrus garais ZR-V ražots uz vienas platformas ar vienpadsmitās paaudzes "Honda Civic" un dala ar to kā salona arhitektūru, tā vienīgo hibrīddzinēju. Par to gan nav vērts saskumt, jo katrā ZR-V patiesībā darbojas veseli trīs motori. To summārā jauda ir 184 ZS, un tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Lielāko jaudu attīsta tieši elektriskā daļa. Pašuzlādes hibrīdam tas ir neparasti, interesanti un efektīvi. Akurāti un glīti paneļi ar pārdomātiem sīkumiem un augstvērtīgu apdari raksturo Honda ZR-V interjeru.
Pamatkomplektācijā ir 7 collu ekrāns, ko Advance aprīkojumā aizstāj lielāks 10,2 collu displejs. Funkcionāli ekrāns ir pietiekams arī Apple Car Play, taču atpakaļskata kameras attēls gan ir ļoti graudains.
"Honda ZR-V Elegance" maksā 40 360 eiro, "Sport" - par 2000 eiro vairāk, bet "ZR-V Advance" ar ādas salonu, visām iespējamām apsildēm, head - up displeju un panorāmas jumtu - visus 45 tūkstošus, bet tā jau gandrīz ir jaunā Honda CR-V teritorija.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!