Runā, ka sākumā automašīnas nosaukums sastāvējis no diviem burtiem kā citiem "Lexus" - BX. Taču pret to iebildis "Citroen", tāpēc knapi 4,2 metrus garais krosovers kļuvis par LBX.
Lai gan tikai 4,2 m garš, tas ir īsts Lexus ar atbilstošu stāju, spridzīgu optiku un magnētiskām durvju slēdzenēm kā jaunākajam "Lexus RX". Pietrūkst tikai durvju pievilcēju. Tā būtu šī izmēra automašīnu sensācija.
Toties vējstikla mazgātāji tieši slotiņās aizgūti no lielsedana "Lexus LS". Tāpat "Lexus" inženieri krietni nopūlējušies, lai panāktu dižciltīgu durvju aizvēršanās skaņu. 1,5 litru benzīna hibrīddzinējs ir tuvākais saskares punkts ar "Toyota". Taču "Lexus" ir lielāka baterija un attiecīgi lielāka jauda - 136 ZS parasto 116 vietā.
Pēc vēlēšanās LBX varēs dabūt arī elektrisku pilnpiedziņu. Cita dzinēja LBX nav. LBX ir pirmais modelis "Lexus" vēsturē, kas radīts tikai un vienīgi Eiropas tirgum. Un te rodas likumsakarīgs jautājums - Kas ir "Lexus LBX" mērķauditorija?
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!