Savukārt RIX Airport City būs jauna, daudzfunkcionāla pilsēta līdzās Rīgas lidostai, un tajā paredzēts izveidot viesnīcas, birojus un mazumtirdzniecības telpas, kā arī daudzveidīgus pakalpojumus pasažieriem, kravu apkalpotājiem un vietējiem iedzīvotājiem 24 hektāru plašā teritorijā. Tā būs jauna tipa pilsēta un pašpietiekams galamērķis, no kura pa auto, sliežu un gaisa ceļiem būs ērti un ātri sasniedzams Rīgas centrs, citas Latvijas pilsētas, pārējo Baltijas valstu galvaspilsētas un visa pasaule.
Jaunais zīmols – Latvijas vizītkarte
Rīgas lidostas jaunais zīmola nosaukums ir RIX Rīgas lidosta jeb RIX Riga Airport angļu valodā. Nosaukumā saglabāts starptautiski atpazīstamais, lidostas darbinieku un sadarbības partneru iemīļotais lidostas kods RIX, savukārt pilnais nosaukums ir vienkāršots un padarīts tuvāks ikdienas lietojumam. Zīmola stratēģijā vienotā portfelī sakārtoti arī daudzie Rīgas lidostas pārvaldībā esošie apakšzīmoli, piešķirot tiem vienotu vizuālo identitāti un nosaukumus.
Zīmola sauklis "Tuvāk, nekā gaidīji" ietver ideju par ērtu savienojumu un vieglu sasniedzamību gan lidostas robežās, gan visas pasaules kontekstā.
Lidosta ir Latvijas vizītkarte un valsts tēla veidotāja, tāpēc jaunā zīmola vizuālā valoda radīta, domājot par Latvijas dabu un kultūru, – zīmola zaļās, zilās un bēšās krāsas simbolizē dabu, bet grafiskie elementi ir latviešu etnogrāfisko rakstu zīmju un arhitektūras iedvesmoti.
Rīgas lidostas jauno zīmola stratēģiju un vizuālo identitāti veidoja atklātā konkursā izvēlētā dizaina studija "Asketic" sadarbībā ar reklāmas aģentūru "WKND", iesaistot procesā arī lidostas darbiniekus un sadarbības partnerus.